Turbosprężarka do Transita w ofercie Moto-Remo

21 czerwca 2016, 13:38

Ofertę firmy Moto-Remo wzbogaciła turbosprężarka przeznaczona do samochodu Ford Transit 2.2l FWD.

Co ważne, nowa turbosprężarka 786880-5012S nie zamienia się na inne wersje produktu o numerach 786880-5006S i 786880-5021S. Powodem jest różnica w zaworze elektronicznym.

Turbosprężarka 786880-5006 i 786880-5021S wyposażona jest w zawór SREA (Simple Rotary Electronic Actuator) natomiast turbosprężarka 786880-5012S posiada nowszy typ zaworu – SUTA (Simple Universal Turbo Actuator). Zamiana turbin nie jest możliwa z powodu zmienionej wiązki elektrycznej w pojeździe.

Dowiedz się więcej

Nowości Garrett w Moto Remo i Inter Cars
Nowości Garrett w Moto Remo i Inter Cars

Moto Remo wprowadza do oferty nowe turbosprężarki Garrett by Honeywell. Pierwszym produktem jest turbosprężarka do 3-litrowego silnika Mercedes-Benz o mocy 248 KM z 2011 roku. Model GTB2060VKLR jest oznaczony numerem 826830-5003S. Kolejnym jest turbosprężarka do pojazdów Renault z silnikiem o pojemności 1.2L. Moc silnika to 130 KM, występuje w Renault Megane, Grand Scenic i Scenic. […]

Turbosprężarka Garrett by Honeywell w nowej generacji silników VW
Turbosprężarka Garrett by Honeywell w nowej generacji silników VW

W nadchodzącej generacji silników VW znajdzie się EA211 TSI evo o pojemności 1.5 litra, którego premierę zaplanowano na koniec 2016 roku. Można się spodziewać dwóch wyjściowych wersji czyli 96 kW oraz drugiej, mocniejszej 110 kW. Jednostka będzie wyposażona w turbosprężarkę ze zmienną geometrią firmy Garrett by Honeywell. Wymagania dotyczące zmniejszenia spalania oraz ograniczenia emisji, skłaniają […]

Test turbosprężarki Honeywell Garrett i jej kopii
Test turbosprężarki Honeywell Garrett i jej kopii

Niezależny instytut przeprowadził testy turbosprężarek Honeywell Garrett oraz dostępnymi na rynku kopiami, sprzedawanymi przez inne firmy. Testy wykazały nawet 40% różnice w osiągach pomiędzy dostępnymi w aftermarkecie turbosprężarkami Honeywell Garrett a ich kopiami. Emisja tlenku azotu z pojazdu wyposażonego w turbosprężarkę stworzoną na wzór jest o 28% większa niż w przypadku oryginalnego produktu Garrett, natomiast […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!