Nowy program szkoleniowy Nissens

13 kwietnia 2016, 16:08

Nissens Training Concept ma za zadanie przekazać wiedzę i doświadczenie Nissens poprzez szkolenie w zakresie elementów klimatyzacji i chłodzenia silnika. Chociaż wiele autoryzowanych serwisów ma dostęp do najnowszych informacji bezpośrednio od producentów aut, niezależne warsztaty oraz hurtownie muszą nieraz natrudzić się by uzyskać dostęp do wiedzy i informacji – Nissens chce im to ułatwić.

– „Nieustannie pracujemy nad optymalizacją każdego aspektu naszej działalności. I chociaż wiele kluczowych aspektów  kontrolujemy wewnętrznie, to decyzja o zastosowaniu naszego produktu w samochodzie często nie zależy od nas” – wyjaśnia Klavs T. Pedersen,  Senior Vice President w firmie Nissens – „Jedynym sposobem by mieć wpływ na tą część procesu jest ciągłe zwiększanie umiejętności i świadomości mechaników. Jeśli są oni na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz procedurami napraw jest mniej prawdopodobne by popełnili błąd podczas montażu. Nissens Training Concept nie jest promocją produktów Nissens – jest to dzielenie się istotną wiedzą dotyczącą chłodzenia silnika i klimatyzacji zgromadzoną w ciągu ostatnich 95 lat” – dodaje.

Co to jest NTC ?

Celem Nissens jest to, aby Nissens Training Concept był dostosowany do wszystkich zainteresowanych uczestników rynku motoryzacyjnego i dlatego został podzielony na trzy poziomy: podstawowy, średni oraz expert. Nissens wyselekcjonował zespół najlepszych wewnętrznych oraz zewnętrznych trenerów którzy będą prowadzić szkolenia na całym świecie.

– „Udział w Nissens Training Concept jest dla mechaników, specjalistów, sprzedawców oraz innych osób zainteresowanych chłodzeniem silnika oraz układem klimatyzacji sposobem na poszerzenie swojej wiedzy bezpośrednio u źródła, czyli u producenta. W tym samym czasie otrzymujemy cenne informacje od ludzi którzy używają naszych produktów na co dzień. Pozwalają one ulepszyć nasze produkty i dostosować szkolenia aby stały się jeszcze bardziej dobrane do potrzeb. Żyjemy klimatyzacją i chłodzeniem silnika. To jest nasza pasja i chcemy się nią dzielić z ludźmi wokół nas” – wyjaśnia Klavs T. Pedersen. 

Dzięki dzieleniu się wiedzą wygrywają wszyscy

Chociaż głównym celem Nissens jest działalność handlowa, Klavs T. Pedersen podkreśla że Nissens Training Concept nie jest narzędziem zwiększenia sprzedaży z zamiarem przekonywania ludzi do kupowania produktów Nissens, lecz neutralnym narzędziem edukacji wspomagającym cały IAM.

– „Chcemy by Nissens Training Concept był uczciwy. Jego celem nie jest zwiększenie zysku, ale wartość dodana w postaci silniejszej dystrybucji. Jeśli możemy szkolić każdy element sieci dystrybucyjnej i zwiększać jej efektywność w oparciu o wiedzę którą mamy do dyspozycji, możemy zmniejszyć ilość reklamacji, problemów podczas montażu oraz innych które mogą pojawić się po zakończeniu instalacji. Kluczem do sukcesu jest wzmocnienie niezależnego rynku wtórnego oraz przekazanie mechanikom wiedzy i umiejętności dostępnych na rynku OE” – podsumowuje Klavs T. Pedersen.

Wielu z obecnych klientów Nissens uczestniczyło już w Nissens Training Concept. Do tej pory szkolenie zostało przeprowadzone w Szwecji, Austrii, Rumunii, Irlandii, Turcji i USA, podczas gdy szkolenia w Grecji, Niemczech, Chinach, Danii, Węgier, Rosji i w Polsce zostały już zaplanowane.
 

Dowiedz się więcej

Nissens najlepszym partnerem logistycznym roku grupy TEMOT
Nissens najlepszym partnerem logistycznym roku grupy TEMOT

Podczas dorocznego spotkania grupy TEMOT odbywającego się w Warszawie nagrodzeni zostali najlepsi dostawcy minionego roku. Zdobywcą nagrody „Logistic 2015” został Nissens – jako potwierdzenie jednego z najbardziej kompleksowych i niezawodnych rozwiązań logistycznych na rynku części zamiennych. Obecni w Warszawie  Klavs T. Pedersen,  Senior Vice President w firmie Nissens oraz Dyrektor Sprzedaży Anja Thomsen odbierali nagrodę […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 14 kwietnia 2016, 23:31 0 0

zamiast skupiać się na pokazywaniu jacy jesteście dobrzy poprawcie jakość

Odpowiedz