NARVA w nowej odsłonie

, 22 marca 2016, 15:43

Po przeprowadzeniu wnikliwych badań rynku, marka NARVA rozpoczyna 2016 rok od odświeżenia wzornictwa produktów oraz strategii obecności w internecie.

Nowe logo i nowe hasło

Logo marki NARVA uzupełniono nowym hasłem „Licht Tradition”, które odnosi się do wieloletniej tradycji marki. Co więcej, logo uzupełniono o dodatkowy element w kolorach niemieckiej flagi.

Nowe opakowania

Nowe logo to nie wszystko – produkty NARVA będą dostępne również w nowych opakowaniach. Ma to istotne znaczenie w kontekście pozyskiwania klienta przy punktach sprzedaży (ang. point of sales). Każdy rodzaj opakowania zostanie opatrzony nowym logo, znakiem jakości i nowoczesnym elementem graficznym w kształcie drogi.

Najczęściej używanym rodzajem opakowania dla produktów marki NARVA jest karton C1. Opakowania te można znaleźć na półkach w wielu garażach i warsztatach samochodowych. Blistry przeznaczone do sprzedaży detalicznej sprawiają, że lampy są łatwo rozpoznawalne, a wszystkie ważne informacje oznaczono na przodzie opakowania.

Najbardziej atrakcyjnym rozwiązaniem jest duo box (opakowanie podwójne): zawiera dwie lampy w solidnym plastikowym opakowaniu – nadaje się zarówno do natychmiastowej wymiany kompletu lamp oraz jako zestaw zapasowy podczas podróży.

Drobne zmiany w internecie

Strona internetowa NARVA przyciągnie uwagę konsumentów do portfolio produktów. Oprócz nowych motywów graficznych, na stronie internetowej znajdzie się również zaktualizowany katalog produktów do pobrania.

Wszystkie nowe opakowania i odświeżona strona internetowa będą dostępne razem z nowo zaprojektowanymi ekspozytorami na początku kwietnia 2016 r. Podejmując te działania, marka NARVA zmienia swoje oblicze – koncentruje się na rynku oświetlenia samochodowego i warsztatowego, stawiając na innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość.

Więcej informacji na stronie: www.narva-light.com

Dowiedz się więcej

Zestaw do renowacji reflektorów od Philipsa
Zestaw do renowacji reflektorów od Philipsa

Zestaw do renowacji reflektorów Philips pozwala usunąć smugi i przebarwienia. Nie wymaga użycia elektronarzędzi. Reflektory z tworzywa sztucznego są w procesie produkcji pokrywane zewnętrzną powłoką chroniącą przed promieniowaniem UV. Warstwa ta zużywa się w wyniku działania warunków atmosferycznym: blaknie, żółknie i ulega utlenianiu. Skutkiem tego widoczność w nocy pogarsza się nawet o 40%. W porównaniu […]

RCH6 – kieszonkowy przyjaciel mechanika
RCH6 – kieszonkowy przyjaciel mechanika

Schowana w dłoni lub używana jako „czołówka” – najnowsza lampa warsztatową marki Philips.  RCH6 mieści się w dłoni i można ją wsunąć wszędzie tam, gdzie zmieszczą się palce lub przyczepić do powierzchni metalowej za pomocą wbudowanego z tyłu lampy magnesu. Jeśli potrzebne są obie ręce, wystarczy skorzystać z dołączonej opaski i umieścić lampę na głowie. […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 marca 2016, 8:30 0 0

Niemiecka flaga, a na pudełkach; made in Poland, made in China itd

Odpowiedz

bobb, 10 października 2016, 12:39 0 0

brawo tylko trzeba było wspomnieć też o przeniesieniu produkcji do chin, bubel nie żarówki, tylko thungsram coś znaczy na rynku w kategoriach jakość / cena

Odpowiedz