Nowe referencje TEXTAR

, 11 marca 2016, 10:06

Pięć kolejnych referencji wzbogaciło ofertę firmy TEXTAR. Nowości obejmują klocki i tarcze hamulcowe oraz elementy do ich mocowania.

Dwie pierwsze nowości to kompletne zestawy do montażu klocków hamulcowych w przednim zawieszeniu. W przypadku Cadillaca CTS (03/02-) mają one 182,5 mm długości, 56,7 mm wysokości i 15,3 mm grubości, do BMW i3 (08/13-) z zaciskami Lucas mają 131,4 mm długości, 53,2 lub 65 mm wysokości (są asymetryczne) i 13,6 grubości. Oba komplety wyposażono w czujniki zużycia warstwy ścieralnej.

Nowa tarcza hamulcowa przeznaczona jest do montażu na tylnym zawieszeniu Fiata 500L (09/12-). Ma ona 264 mm średnicy i 10,2 mm grubości. W opakowaniu znajduje się tylko tarcza, bez elementów mocujących.

Ostatnią nowością firmy TEXTAR jest zestaw do mocowania klocków hamulcowych w zaciskach Brembo w Mercedesach Klasy CLK (06/02-), CLK cabrio (02/03-) i SLK (03/04-). W opakowaniu znajdują się 4 zawleczki i 2 blaszki dociskowe.

Dowiedz się więcej

Zrób zdjęcie starej części i dopasuj nową – nowa funkcja aplikacji Textar
Zrób zdjęcie starej części i dopasuj nową – nowa funkcja aplikacji Textar

Aplikacja mobilna Textar Brakebook rozszerzyła swoją funkcjonalność. Aby odnaleźć odpowiedni klocek hamulcowy z oferty Textar wystarczy zrobić zdjęcie starej, zdemontowanej części. Jak to działa? Wystarczy zrobić zdjęcie zużytego elementu, a aplikacja zidentyfikuje go po kształcie. W odpowiedzi otrzymamy numer katalogowy klocka Textar i wszystkie niezbędne informacje potrzebne do jego montażu. Najnowsza wersja Textar Brakebook prezentuje […]

Black Falcon 2014 Textar  – zobacz film
Black Falcon 2014 Textar – zobacz film

Innowacje, wysokie osiągi, bezpieczeństwo. To 3 cechy, które najlepiej opisują produkty marki Textar.    

Klocki TEXTAR do Mercedesa AMG
Klocki TEXTAR do Mercedesa AMG

Fabryczna modyfikacja przeprowadzana przez firmę AMG obejmuje m.in. zawieszenie i układ hamulcowy. TEXTAR wprowadza właśnie do swojej oferty klocki hamulcowe do kilku takich modeli. Modele Mercedesa ze znaczkiem AMG wyróżniają się bardzo dynamicznymi osiągami. Do takich samochodów potrzebny jest zdecydowanie efektywniejszy układ hamulcowy, od tego stosowanego w wersjach seryjnych. Firma TEXTAR wprowadza do swojej oferty […]

Klocki, które nie pylą. Czy to możliwe?
Klocki, które nie pylą. Czy to możliwe?

Sprawdzone w dostawach na pierwszy montaż, klocki Epad coraz lepiej radzą sobie na aftermarkecie. Argumentami producenta są: wysoka trwałość, minimalne pylenie i cisza w czasie hamowania. Takie zresztą były oczekiwania producentów samochodów marek premium, którym próbowali sprostać inżynierowie firmy Textar – teraz można kupić takie klocki hamulcowe do aut popularnych marek. Najnowszej generacji mieszanka cierna […]

Komentarze

Brak komentarzy