Castrol bliżej warsztatów

, 2 marca 2016, 13:37

Castrol od lat inwestuje w warsztaty niezależne. Każdego roku firma podejmuje szereg inicjatyw, mających na celu wspieranie serwisów nieautoryzowanych. Najnowszym projektem są działania marketingowe prowadzone lokalnie, w wybranych regionach Polski. Obecnie trwa akcja na terenie województwa podkarpackiego, ale w tym roku obejmie kolejne regiony Polski.

W ramach kampanii wszystkie niezależne warsztaty w wybranym regionie są odwiedzane przez terenowych doradców techniczno-handlowych, którzy prezentują najnowsze rozwiązania i technologie w zakresie środków smarnych, ofertę produktów Castrol oraz możliwości współpracy. Akcja pozwoli na budowanie bezpośrednich relacji, zwiększenie świadomości marki i przewagi konkurencyjnej oraz obecności marki Castrol w niezależnych punktach naprawczych. Do tej pory odwiedzono blisko 800 warsztatów w województwie podkarpackim, a w ponad 200 przeprowadzono szkolenia. „Tego typu działania są bardzo przydatne. Sprzedawca może zaznajomić się z produktem i wyrobić sobie na jego temat opinię, dzięki czemu będzie umiał potem odpowiednio doradzić klientowi” – mówi Ryszard Gwóźdź z warsztatu JBJ w Jarosławiu. „Klienci rzadko kiedy dysponują szczegółową wiedzą na temat olejów i zazwyczaj zdają się na doradztwo sprzedawcy” – dodaje.

Dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy stacji obsługi pojazdów posiadali możliwie szeroką wiedzę o olejach i silnikach, a także potrafili udzielić konsumentowi informacji na temat środków smarnych i doradzić mu najlepszy produkt do jego pojazdu. Badania przeprowadzone na zlecenie Castrol pokazały, że odpowiednio przeszkolony personel to klucz do sukcesu warsztatu samochodowego. Wśród cech pracowników szczególnie pożądana jest rzetelność i doświadczenie, a także umiejętność doradzenia klientowi oraz znajomość nowoczesnych technologii.

Wiarygodność i zaufanie do punktu naprawczego może zwiększyć współpraca ze znaną marką. Wg kierowców i właścicieli warsztatów to właśnie Castrol jest marką olejową, która może przynieść najwięcej korzyści niezależnej stacji naprawczej. Oferta współpracy firmy Castrol z warsztatami niezależnymi jest dopasowana do potrzeb różnych serwisów, tak, aby każdy – bez względu na wielkość – mógł czerpać konkretne korzyści. Taką propozycją jest unikatowy w branży, kompleksowy program wspierania warsztatów nieautoryzowanych – Castrol Service Plus. W ramach projektu serwisy mogą skorzystać z propozycji łączącej w sobie zarówno wsparcie techniczne, szkolenia i rozwój mechaników, jak również atrakcyjny program lojalnościowy. 

Dowiedz się więcej

Sprzęt elektroniczny za zakupy produktów Castrol
Sprzęt elektroniczny za zakupy produktów Castrol

Auto Partner jako ambasador Castrol uruchamia promocję asortymentu tej marki z atrakcyjnymi nagrodami. Sprzętem elektronicznym o łącznej wartości ponad 60 tysięcy złotych nagrodzonych zostanie aż 50-ciu klientów. Akcja przewidziana jest na okres dwóch miesięcy. Rozpoczyna się 1 lutego, a kończy 31 marca 2016 r. W promocji organizowanej przez dystrybutora mogą brać udział zarówno obecni, jak […]

Podsumowanie akcji „Tajemniczy klient Castrol”
Podsumowanie akcji „Tajemniczy klient Castrol”

W połowie grudnia zakończyła się trwająca od wiosny akcja promocyjna związana z olejem Castrol Magnatec, kierowana do warsztatów nieautoryzowanych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych. Wszyscy mechanicy i sprzedawcy, którzy polecili tajemniczemu klientowi olej Castrol Magnatec, otrzymali bluzy zespołu rajdowego Volkswagen Motorsport. By wziąć udział w akcji, wystarczyło to zgłosić na stronie www.testcastrol.pl, a zarejestrowane placówki zostały odwiedzone […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

re, 3 marca 2016, 16:09 0 0

"Wg kierowców i właścicieli warsztatów to właśnie Castrol jest marką olejową, która może przynieść najwięcej korzyści niezależnej stacji "
NIEPRAWDA !!! nie dajcie się nabić w butelkę
oleje po 80,- do 120,- czy aby to są oleje dla przeciętnego Kowalskiego,który jeździ do warsztatu niezależnego???
Wpis poparty własnym doświadczeniem - w razie potrzeby mogę rozwinąć temat.

Odpowiedz