Grudniowe niespodzianki w programie automotive diamonds

, 1 grudnia 2015, 14:14

TRW nagradza w programie lojalnościowym „automotive Diamonds” uruchomił specjalny kalendarz świąteczny on-line, który każdego dnia w grudniu oferuje zarejestrowanym warsztatom różne niespodzianki.

Niespodzianki mają postać różnych nagród, od dodatkowych diamentów za zakupione produkty, czy informacji technicznych, aż do udziału w loterii z główną nagrodą 10 000 diamentów.

Nagroda ta może zostać wykorzystana w ciągu całego roku lub też wymieniona od razu na wyjątkowe produkty, takie jak np. Apple iPad Air.

Świąteczna loteria jest dostępna na stronie www.automotivediamonds.com w dniach od 1 do 24 grudnia – po kliknięciu na baner promocyjny użytkownik zostanie przekierowany do strony z kalendarzem. Pod każdym dniem czekać będzie inna niespodzianka, zapewniona przez partnerów automotive Diamonds działających w danym kraju. Każda nagroda dostępna będzie w danym dniu od północy do 23:59, po czym zmieni się na kolejną.

„Program automotive Diamonds rozwija się bardzo dynamicznie – objął działaniem nowe kraje w 2015 roku, zdobył tytułu Programu Lojalnościowego Roku, a każdego miesiąca przyciąga tysiące nowych członków”, powiedziała Bahar Sabet, rzeczniczka prasowa Automotive Diamonds.

„Inicjatywa ta, to nasz sposób okazania wdzięczności warsztatom, które lojalnie wspierały nas w ciągu ostatnich 12 miesięcy”.
   
Grudniowa promocja dostępna jest dla wszystkich zrzeszonych programem członków automotive Diamonds na terenie Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemiec
i Polski.

Mieszkańcy innych krajów, w których działa automotive Diamonds, a więc Austrii, Belgii, Czech, Holandii, Portugalii i Rumunii, mogą wziąć udział w loterii , w której główną nagrodą jest 10 000 diamentów. W tym celu należy zalogować się na www.automotivediamonds.com i kliknąć w baner „December Surprise”. Po przekierowaniu do strony docelowej, wystarczy zarejestrować swój numer członkowski automotive Diamonds w loterii.

Dowiedz się więcej

Ben Smart dyrektorem marketingu TRW
Ben Smart dyrektorem marketingu TRW

W październiku bieżącego roku firma TRW Aftrmarket powołała Bena Smarta na stanowisko dyrektora marketingu działu Global Parts & Services. Ben Smart posiada ponad 12-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, zdobyte na licznych stanowiskach kierowniczych w sektorach finansowym, biznesowym i handlowym. Jest związany z firmą TRW od 2010 roku. Smart otrzymał awans ze swojego dotychczasowego stanowiska […]

Kampania „Perfect Match” TRW
Kampania „Perfect Match” TRW

Firma TRW w swojej kampanii „Perfect Match” zwraca uwagę, iż zamontowanie w samochodzie kompletu klocków i tarcz to najbezpieczniejsze rozwiązanie zarówno dla warsztatów jak i kierowców. – „W TRW naszym celem jest zapewnienie wszystkim warunków do możliwie najbezpieczniejszej jazdy. Mając na uwadze działanie kompletnych układów, nasi inżynierowie starają się wykorzystać posiadaną wiedzę OE do stworzenia […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 3 grudnia 2015, 10:28 0 0

Czy nagrodę niespodziankę można wymienić na IC CASH?

Odpowiedz

Anonim, 5 grudnia 2015, 23:35 0 0

Nie to inny program

Odpowiedz