Badanie rynku żarówek

, 13 lipca 2005, 0:00

Zapraszamy do głosowania w badaniu rynku żarówek. Badanie skierowane jest do firm, które zajmują się sprzedażą bądź wymianą żarówek samochodowych.
Tematyka badań dotyczy wizerunku produktu oraz przedsiębiorstwa, słabych i silnych stron, polityki cenowej i dystrybucji a także wielu innych ważnych aspektów. Zleceniodawcami badań oraz sponsorami nagród są między innymi firmy: Hella, Narva, Osram oraz Phillips.
Podstawowe wyniki badań otrzymają wyłącznie zarejestrowani czytelnicy MotoFocus.pl, którzy wypełnią całą ankietę. Dostępna jest ona na naszej stronie w dziale Badanie rynku lub pod adresem www.motofocus.pl/ankieta
Wszystkie osoby, które zagłosują w ankiecie otrzymają bezpłatną subskrypcje czyli dostęp do ukrytych zasobów w Motofocus na okres do 14 września 2005.
Wśród uczestników naszej ankiecie zostaną wylosowane wartościowe nagrody takie jak: DVD, urządzenie wielofunkcyjne marki Lexmark (skaner, drukarka, ksero), plecaki sportowe, lampy kampingowe z pilotem, latarki Krypton Power, zestawy zapasowych żarówek. Kliknij więcej, aby zobaczyć nagrodę główną.
Głosuj dział Badania Rynku!
]1[

Komentarze

Brak komentarzy