LEDriving FOG PL – nowość od OSRAM

, 23 września 2015, 23:38

LEDriving FOG PL to nowość firmy OSRAM. Jest to nowa generacja wielofunkcyjnych świateł LED – przeciwmgłowych i dziennych.

Dzięki technologii soczewkowej podobnej do tej stosowanej w reflektorach ksenonowych, lampy są wyjątkowo mocne i odporne na uderzenia żwiru zgodnie z normami ASTM D256 i ISO 179. Wyjątkowo jasne światło gwarantuje lepszą widoczność pojazdu i poprawia bezpieczeństwo na drodze. Lampy LEDriving FOG PL dostępne są z różnymi kolorami filtrów, co sprawia, że samochód zyskuje unikalny wygląd i efekt tzw. „eagle eyes”. Można wybierać z szerokiej palety barw – do wyboru mamy 5 kolorów – pomarańczowy, różowy, niebieski, srebrny i złoty.

OSRAM LEDriving FOG PL pasują jako zamiennik większości okrągłych świateł przeciwmgłowych o średnicy 90 mm. Są też kompatybilne z samochodami o napędzie hybrydowym i posiadającymi funkcję start/stop. Dodatkowo można dokupić specjalne uchwyty montażowe, ułatwiające dopasowanie świateł do istniejących otworów. Na rynku dostępne są już uchwyty do Toyoty, a od jesieni 2015, także do Volkswagena i Nissana. Zintegrowany sterownik i niewielka ilość kabli sprawiają, że zestaw jest lekki i prosty w montażu. Produkt posiada certyfikaty i homologacje zgodne z ECE, SAE, CCC, EAC i IP.

Dowiedz się więcej

LEDy, OLEDy i lasery, czyli przyszłość oświetlenia wg OSRAM – wywiad
LEDy, OLEDy i lasery, czyli przyszłość oświetlenia wg OSRAM – wywiad

Ostatnie lata to czas intensywnych prac nad efektywnością oświetlenia samochodowego. Richard Lothholz, globalny dyrektor sprzedaży w dziale oświetlenia samochodowego i LED firmy OSRAM, odpowiada na pytania dotyczące rozwoju technologii oświetleniowej w motoryzacji.   W erze ksenonów technologia oświetleniowa w samochodach rozwijała się stosunkowo wolno. Teraz mamy do czynienia z niezwykłym, wręcz bardzo dynamicznym postępem (LED, […]

„Żarówka czy świeczniówka?” – nowa kampania OSRAM
„Żarówka czy świeczniówka?” – nowa kampania OSRAM

Firma OSRAM przygotowała nową kampanię społeczną, w której chce zwrócić uwagę na rolę właściwego oświetlenia na drodze. Producent oświetlenie chce zwrócić uwagę na to, czy kierowcy kupują oryginalne produkty oświetleniowe do samochodów i edukować ich pod kątem bezpieczeństwa na drodze. W ramach jesiennej kampanii OSRAM intensyfikuje działania pod kątem promocji oryginalnych produktów. Jednocześnie producent oświetlenia […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Vujas, 5 października 2015, 13:30 0 0

a co z DRL?

Odpowiedz