Druga edycja Międzynarodowych Targów Wiedzy Technicznej i Szkoleń

, 29 czerwca 2005, 0:00

18-19 czerwca 2005 firma Moto-Profil zorganizowała drugą edycję Międzynarodowych Targów Wiedzy Technicznej i Szkoleń dla branży motoryzacyjnej.
Celem przedsięwzięcia było tak jak w roku ubiegłym zapoznanie mechaników samochodowych i osób związanych z rynkiem motoryzacyjnym z najnowszymi osiągnięciami technicznymi i możliwościami otrzymywania wsparcia technicznego przez niezależnie działające serwisy samochodowe. Do dyspozycji gości targów oddano 10 sal wykładowych mieszczących jednorazowo 1000 słuchaczy oraz 17 indywidualnych stanowisk konsultacyjnych.
W czerwcowy weekend odbyło się 68 szkoleń poświeconych 27 tematom zarówno technicznym jak i dotyczącym marketingu, obsługi klienta, czy użytkowania nowoczesnego oprogramowania wspomagającego zarządzanie serwisem samochodowym. Z oferty szkoleniowej skorzystało 4300 osób.

]1[
Szkoleniom towarzyszyła impreza o charakterze piknikowym. Jazda terenowymi samochodami i quadami, paintball, skoki na bungee to tylko niektóre z licznych atrakcji, które czekały na gości. W programie pikniku znalazły się także liczne konkursy z cennymi nagrodami dla publiczności. Wizyta na targach była więc nie tylko okazją do nauki, ale także do poznania w sympatycznej atmosferze ludzi związanych z motoryzacją z innych regionów kraju.
W wieczornym pikniku udział wzięło 3500 osób a czas wypełnił pokaz bielizny w wykonaniu finalistek wyborów Miss Śląska i Zagłębia, koncert zespołu Lady Pank oraz show olejowy w wykonaniu zawodniczek z ekipy Pana Mirosława Naturalnego.

]2[

Komentarze

Brak komentarzy