SKF zmienia swój wizerunek

, 22 czerwca 2005, 0:00

Aby odzwierciedlać działania firmy SKF w zakresie funkcjonowania jako „przedsiębiorstwo wykorzystujące inżynierię wiedzy”, a także w ramach walki z oszustami podrabiającymi wyroby SKF, dział zajmujący się dostawą produktów na rynek części zamiennych (VSM) zmienia stosowane przez siebie wzornictwo.
Nowy wzór opakowań odzwierciedla stałe dążenie SKF do funkcjonowania jako „przedsiębiorstwo wykorzystujące inżynierię wiedzy”, gdzie usługi i wiedza są równie ważne, jak sam produkt. Nowe opakowania produktów przeznaczonych na rynek samochodowych części zamiennych mają kolor niebieski lub zielony i logo SKF, a także duży obraz danego rodzaju produktu na konturowym tle.
 ]1L[
Nowy wygląd opakowań będzie również trudniejszy do podrobienia dla oszustów i utrudni oszukiwanie klientów. Inne materiały, takie jak foldery, mają również zmieniony wygląd, tak by pozostawać w zgodzie z nowym ukierunkowaniem na usługi dodatkowe.
Przykładem wykorzystania zaawansowanej inżynierii wiedzy jest niedawne dostarczenie przez firmę SKF podzespołów do samolotu Airbus A380 oraz części w technologii fly-by-wire do samolotów Dassault Falcon 2000 i Gulfstream. Technologia by-wire wkracza również do przemysłu motoryzacyjnego i oparte na niej rozwiązania zastosowano już w samochodach koncepcyjnych Novanta i Filo oraz w Hy-wire, zbudowanym przez General Motors.
Nowy wizerunek będzie stopniowo wprowadzany na całym świecie w 2005 roku.

Komentarze

Brak komentarzy