Webasto od 10 lat z tytułem „Best Brand”

, 30 marca 2015, 12:25

Webasto jest wskazywana przez czytelników niemieckiego magazynu „auto motor und sport” jako najlepsza marka już od dekady. W tym roku jury również przyznało firmie tytuł „Best Brand’ w kategorii „Ogrzewanie postojowe”.

W tym roku Webasto zebrało 64,5% wszystkich oddanych głosów, co oznacza ponad pięcioprocentową przewagę nad konkurencją. W głosowaniu wzięło udział około 112 tysięcy czytelników magazynu „auto motor und sport”. Firma zajmuje pierwszą pozycję w swojej kategorii nieprzerwanie od 2005 roku.

W tegorocznym plebiscycie „Best Brand” czytelnicy mogli wybrać „Najlepsze marki" w 24 kategoriach, od ubezpieczeń, po wycieraczki samochodowe. Wszystko po to, aby wytypować najlepszych producentów z branży motoryzacyjnej.

Dowiedz się więcej

Panoramiczny dach Webasto pochłania ciepło
Panoramiczny dach Webasto pochłania ciepło

Pochłaniający ciepło panoramiczny dach Webasto wykonany z odpornego na stłuczenia poliwęglanu zapewnia lepsze oświetlenie wnętrza samochodu, tworząc w Smarcie Fortwo wrażenie większej przestrzeni. Webasto produkuje panoramiczne okna dachowe montowane w trzeciej generacji Mercedesa Smart Fortwo. Panele dachowe o powierzchni 1,2 m2 wykonane są z lekkiego tworzywa sztucznego, poliwęglanu. System ten przepuszcza bardzo dużo światła do […]

Sprzedażowy sukces Webasto
Sprzedażowy sukces Webasto

Firma Webasto zanotowała w 2014 roku wzrost wartości sprzedaży, która wyniosła 2,5 miliarda euro. To o 8 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. Co więcej, pozytywne wyniki finansowe dotyczą również zysków Webasto Group, które w 2014 roku wyniosły 136 milionów euro, co oznacza wzrost o 10 proc. w stosunku do 2013 roku. Bardzo dobry […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!