Technologie Delphi w nowościach salonu w Genewie

10 marca 2015, 15:23

Na targach Geneva Motor Show pojawiło się kilka nowych pojazdów (lub nowych wersji), w których zastosowano technologie Delphi Automotive PLC. Z rozwiązań Delphi skorzystali głównie producenci aut klasy premium.

Wśród pojazdów i technologii, o których mowa, są:

  • Audi R8: alarm ultradźwiękowy, systemy dystrybucji energii (złącza elektryczne), złącza elektryczne poduszek powietrznych
  • Audi RS Q3: system nawigacji, alarm ultradźwiękowy, systemy dystrybucji energii (złącza elektryczne), złącza elektryczne poduszek powietrznych
  • BMW 1 Series: pełny moduł chłodzenia silnika (chłodnica, skraplacz i chłodnica powietrza)
  • DS 5: moduł zabezpieczenia nadwozia, sterownik nadwozia dla przyczep, skrzynki bezpiecznikowe, antena, włącznik podgrzewania foteli, przełączniki na kierownicy, selespeed (zrobotyzowana manualna skrzynia biegów ze sprzęgłem elektronicznym), wtryskiwacz paliwa (wtrysk bezpośredni) i pompa paliwowa, zmienny mechanizm rozrządu zaworowego, cewki zapłonowe
  • Ferrari 488 GTB: system klimatyzacji, systemy dystrybucji energii
  • Ford Focus RS: wewnętrzny czujnik ruchu, syrena, liczne złącza elektryczne, złącza elektryczne poduszek powietrznych, anteny dachowe, anteny wielokierunkowe w szybach
  • Peugeot 208: przełączniki (również na kierownicy), antena, sterownik nadwozia dla przyczep, wtryskiwacze paliwa (wtrysk bezpośredni) i pompa paliwowa, zmienny mechanizm rozrządu zaworowego, cewki zapłonowe
  • Škoda Superb: czujnik ultradźwiękowy, immobiliser, syrena (zasilany bateryjnie sygnalizator akustyczny), systemy dystrybucji energii (złącza elektryczne), złącza elektryczne poduszek powietrznych, centralka elektryczna, sprężarka, chłodnica niskotemperaturowa i chłodnica powietrza
  • Volkswagen Touran: czujnik ultradźwiękowy, immobiliser, moduły LED, syrena (zasilany bateryjnie sygnalizator akustyczny), systemy dystrybucji energii (złącza elektryczne), złącza elektryczne poduszek powietrznych, centralka elektryczna
  • Volvo S60 Cross Country: system minimalizacji skutków kolizji (elektroniczny radar skanujący, inteligentna kamera przednia), system wykrywania zagrożeń z boków i tyłu pojazdu, alarm z syreną zasilaną bateryjnie z czujnikiem nachylenia, wyświetlacz czołowy (wyświetlający ostrzeżenia systemu ostrzegania przed kolizjami), wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, pasywny system wykrywania obecności pasażera, kompletny system antenowy, antena dostosowana do wielu modeli, okablowanie, centralki elektryczne, złącza elektryczne

Dowiedz się więcej

Nowe urządzenie diagnostyczne dla wtryskiwaczy Common Rail od Delphi
Nowe urządzenie diagnostyczne dla wtryskiwaczy Common Rail od Delphi

Delphi Product & Service Solutions ogłosiło wprowadzenie na rynek nowego rozwiązania dla warsztatów i autoryzowanych punktów napraw diesla. Jest to tester wtryskiwaczy Common Rail, YDT-35, opracowany we współpracy z Hartridge. YDT-35 umożliwia przeprowadzenie testu elektrycznych parametrów wtryskiwaczy oraz wizualną ocenę rozproszenia strugi paliwa w warsztacie. Uzupełniając istniejące rozwiązania Delphi dla pojazdów z wtryskiwaczami Common Rail, […]

Samochód Delphi wykona przejazd przez USA z systemem automatycznego sterowania
Samochód Delphi wykona przejazd przez USA z systemem automatycznego sterowania

Przygotowany przez firmę Delphi samochód, pokona trasę z Kalifornii do Nowego Jorku. Będzie to najdłuższy przejazd automatycznie kierowanym pojazdem w Ameryce Północnej. Delphi Automotive zademonstruje pełnię możliwości swoich nowoczesnych technologii aktywnego bezpieczeństwa, organizując najdłuższy przejazd automatycznie sterowanym pojazdem, jaki kiedykolwiek miał miejsce w Ameryce Północnej. Podróż od zachodniego do wschodniego wybrzeża USA rozpocznie się 22 […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!