Zaawansowana diagnostyka i systemy TPMS w jednym urządzeniu

, 18 lutego 2015, 23:57

Praktyczne wykorzystanie urządzeń diagnostycznych, jakimi są testery czy skanery diagnostyczne, pokazuje, że nie tylko funkcje diagnostyczne urządzenia mają znaczenie. Równie ważny jest zakres diagnozowanych pojazdów jak i opisy systemów elektroniki wraz ze schematami elektrycznymi.

Texa daje swoim klientom jeszcze więcej możliwości: wsparcie w diagnozowaniu usterek oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów. Funkcje te dostępne są poprzez usługę Call Center zawierającą szeroki zakres biuletynów informacyjnych oraz rozwiązanych problemów, w których można znaleźć związane z nimi kody usterek oraz gotowe opisy procedur postępowania jako podpowiedzi – dokumentacja ta cały czas powiększa swoje zasoby oferując obecnie kilkanaście tysięcy pozycji. Informacje te powstają na podstawie zgłoszeń, które codziennie napływają do Centrów Pomocy Technicznej TEXA. TEXA Poland z siedzibą w Krakowie, również świadczy tego typu wsparcie techniczne dla posiadaczy urządzeń TEXA. Użytkownicy testerów diagnostycznych mają również możliwość samodzielnego korzystania z zasobów informacyjnych serwerów TEXA, z poziomu swojego urządzenia. Wystarczy posiadać dostęp do Internetu oraz wykupioną usługę Call Center.

TEXA poszerzyła gamę testerów z własnym wyświetlaczem o najnowsze urządzenie diagnostyczne serii AXONE, tworząc jednocześnie pierwszy tester, którego systemem operacyjnym jest Android. Urządzenie, o którym mowa  to AXONE S, które w połączeniu z Navigatorem NanoS oraz modułem TPS umożliwia diagnostykę systemów elektroniki w samochodach osobowych oraz odczytywanie i programowanie czujników ciśnienia w ogumieniu: TPMS. Axone S jest standardowo wyposażone w oprogramowanie diagnostyczne Fast Fit, które przeznaczone jest dla warsztatów szybkiej obsługi, specjalizujących się w wykonywaniu przeglądów, szybkich napraw, wymianie ogumienia, ustawianiu geometrii kół, wymianie akumulatorów itd. Axone S może oczywiście zostać rozbudowane do pełnego oprogramowania diagnostycznego IDC4 CAR, które umożliwia diagnostykę wszystkich systemów elektroniki w samochodzie; opcjonalnie klienci mają również możliwość poszerzenia oprogramowania o diagnostykę motocykli (IDC4 BIKE). Funkcje związane z obsługą systemów TPMS realizowane są z poziomu gniazda diagnostycznego pojazdu, umożliwiając pełny dostęp do informacji oraz regulacji i programowań, a poprzez moduł TPS bezpośredni odczyt informacji z czujnika pojazdu oraz konfigurację i programowanie nowego czujnika OEM lub uniwersalnego. Pełna opcja Axone S Car wraz z obsługą czujników TPSM to koszt poniżej 2000 Euro.

Podążając w kierunku rozbudowy możliwości urządzeń, TEXA otworzyła nową funkcję TPS również dla posiadaczy urządzeń AXONE4 Mini Car oraz AXONE4 CAR. Klienci posiadający te urządzenia mają możliwość zakupu samego modułu TPS, który w połączeniu z nową wersją oprogramowania diagnostycznego IDC4 CAR (od v56 dla AXONE4 oraz od v58 dla AXONE4 Mini) rozszerza funkcje o programowanie czujników TPMS jednocześnie udostępniając informacje w formie biuletynów, na temat samych czujników OEM jak i odpowiednich czujników uniwersalnych, łącznie z opisami procedur ich manualnego dostosowania.

Dowiedz się więcej

Umowa firm TEXA i Schrader
Umowa firm TEXA i Schrader

TEXA podpisała umowę o współpracę ze Schrader International, światowym liderem w projektowaniu i produkcji czujników TPMS, w oparciu o którą mechanicy będą mogli wykonywać operacje programowania czujników Schrader dostępnych na rynku wtórnym za pomocą narzędzi TEXA. Czujniki TPMS Schrader są zdecydowanie najczęściej stosowanymi na świecie i osiągnęły w 2014 r. rekordowy poziom produkcji wynoszący trzysta […]

Aktualizacja oprogramowania IDC4 CAR 57
Aktualizacja oprogramowania IDC4 CAR 57

Najnowsza aktualizacja oprogramowania IDC4 CAR 57, po raz kolejny, oferuje wiele nowości w zakresie diagnostyki, udostępnia mechanikom najnowocześniejsze narzędzia oraz informacje techniczne, niezbędne w codziennych czynnościach warsztatowych. Wersja IDC4 CAR 57 obejmuje ponad 18 000 nowych opcji diagnostycznych dla najważniejszych marek samochodów na rynku, wśród których znajdują się: ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, CHEVROLET, CHRYSLER, DODGE, […]

TEXA AXONE S TPS – nowoczesne podejście do diagnostyki samochodów osobowych
TEXA AXONE S TPS – nowoczesne podejście do diagnostyki samochodów osobowych

Dynamiczny i nieprzerwany rozwój elektroniki, napędzany przez producentów pojazdów, objął już wszystkie części pojazdu. Dzisiaj już nie tylko tradycyjne warsztaty mechaniczne muszą posługiwać się na co dzień wielomarkowym narzędziem diagnostycznym do połączeń ze sterownikami elektronicznymi. Zmuszone są do tego także inne punkty obsługi klienta, wyspecjalizowane w działalności motoryzacyjnej, takie jak na przykład warsztat wulkanizacyjny, stacja […]

Precyzyjny pomiar geometrii 3D od Autek
Precyzyjny pomiar geometrii 3D od Autek

Autek W3D to innowacyjne urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii w technologii 3D. Geometria Autek W3D to nowość na polskim rynku, która właśnie trafiła do oferty firmy WSOP. Autek W3D w swojej standardowej kompletacji może pracować zarówno na kanale diagnostycznym, jak i w oparciu o podnośnik (nożycowy/czterokolumnowy). Ruchoma belka z kamerami umożliwia ustawienie wysokości pomiaru […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 19 lutego 2015, 10:04 0 0

Miałem opla Corsę 1,2 i 59 kW z 2007 r TWINPORT rozkodowało się immo które z tych waszych cudów maszyn komputerów diagn... jest w stanie zakodować immo wszystkie te maszynki to tylko w większości służą do kasowania błędów i inspekcji ale to dopiero póżniej to odkryjecie po rozmowie tym cudownym panem który wam sprzedał takie urządzenia że to nie jest serwisówka tylko uniwersalne urządzenie czyli do wszystkiego i niczego POZDRAWIAM Robert S

Odpowiedz

zjadacz chleba, 23 lutego 2015, 23:29 0 0

Tak i następne pudełko do dojenia kasy z warsztatów. A ile ono potrafi że cho cho, a ile rocznie abonamentu żeby być na bieżąco że cho cho, a ile trzeba mieć tych pudełek żeby, być uniwersalnym i wielo markowym warsztatem jak w założeniu producenci mają, że cho cho i to wszystko razy wysokość tych abonamencików i wychodzi wielkie zero ale dla warsztatu. Sąsiad za płotem z pewnego portalu kupił za 50zł i robi diagnostykę znajomym za piwko i bez kosztów i się tylko śmieje jaki to ja naiwniak i dam się naciągać na te piękne ładne pudełeczka pełne obietnic co to one nie mogą,

Odpowiedz