Nowa generacja systemu kamer TRW

, 21 stycznia 2015, 15:40

S-Cam4 to nowa generacja systemu kamer TRW. Będzie miała rozszerzony zakres wykrywania obiektów oraz zwiększone pole widzenia, dzięki czemu spełni surowsze wymogi dotyczące zaawansowanych technologii wspomagania kierowcy (DAS).

Kamery z rodziny S-Cam4 posiadają pojedynczy obiektyw, mono kamerę w standardowej obudowie i pakiet mechaniczny obsługujący funkcje takie jak hamowanie awaryjne, aktywowane automatycznie przy wykryciu pieszego (AEB) lub potencjalnie przy przejeżdżającym rowerzyście. Rodzina kamer obejmuje także wersję Premium – TriCam4 – z trzema obiektywami, do obsługi zaawansowanych półautomatycznych funkcji jazdy.

Planowana do wprowadzenia na rynek w 2018 roku nowa generacja kamer z pojedynczym obiektywem bazuje na sprawdzonej konstrukcji mono kamery S-CAM3, podczas gdy aparat z trzema obiektywami posiada dodatkowo teleobiektyw poprawiający wykrywanie oddalonych obiektów oraz obiektyw typu ‘rybie oko’ dla lepszego wykrywania obiektów bliższych. Obiektywy te idealnie nadają się do wykorzystania w półautomatycznych funkcjach asysty jazdy na autostradzie i w korkach. Rodzina S-Cam4 będzie wyposażona w procesor obrazu Mobileye’s Eye Q4 i będzie wykorzystywać algorytm rozpoznawania obiektów wraz z podłużnymi i poprzecznymi algorytmami sterowania TRW, aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność Premium DAS i aplikacji półautomatycznych.

Nowoczesna konstrukcja umożliwia umieszczenie zintegrowanego procesora i kamery tak, że nie zajmuje więcej miejsca niż talia kart. TRW wykorzystuje również obudowę z magnezu, która umożliwia lepsze odprowadzanie ciepła.

Dowiedz się więcej

Japońscy producenci samochodów doceniają elektroniczny hamulec postojowy TRW
Japońscy producenci samochodów doceniają elektroniczny hamulec postojowy TRW

Firma TRW, światowy lider w dziedzinie aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa, wprowadziła najnowszą generację technologii elektrycznego hamulca postojowego (EPB) u trzech znaczących japońskich producentów pojazdów i planuje w niedalekiej przyszłości rozpocząć współpracę z czwartym. System EPB łączy funkcje konwencjonalnego hamulca hydraulicznego o standardowym zastosowaniu oraz elektrycznego hamulca postojowego do użytku w czasie parkowania i hamowania […]

Innowacje TRW w dziedzinie układów kierowniczych na targach IAA w Hanowerze
Innowacje TRW w dziedzinie układów kierowniczych na targach IAA w Hanowerze

TRW Automotive Holdings Corp, zaprezentowało dwie nowe technologie układów kierowniczych na wystawie IAA Commercial Vehicles w Hanowerze. Pierwsza, o nazwie ReAX, łączy dwa sprawdzone rozwiązania przeznaczone dla układów kierowniczych – hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego przeznaczone do samochodów ciężarowych oraz wspomaganie elektryczne typu Belt Drive przeznaczone do samochodów osobowych, które ma na celu poprawę kontroli nad […]

Układy kierownicze TRW dla całej linii ciężarówek Daimlera
Układy kierownicze TRW dla całej linii ciężarówek Daimlera

TRW podpisało siedmioletnią umowę z Daimler Trucks North America. Na jej mocy TRW będzie dostarczać układy kierownicze dla całej linii ciężarówek niemieckiego koncernu. W ramach współpracy, TRW ma dostarczać przekładnie, ramiona przekładni, drążki i kolumny kierownicze dla marek Freightliner, Western Star, Thomas Built Bus i Freightliner Custom Chassis. – „Jesteśmy dumni z uzyskania pozycji standardowego […]

TRW: Nowa generacja systemu elektronicznego wspomagania kierownicy
TRW: Nowa generacja systemu elektronicznego wspomagania kierownicy

Trzecia generacja technologii elektrycznego wspomagania kolumny kierowniczej (EPS) firmy TRW debiutuje na rynku europejskim oraz chińskim. Możliwa jest jej instalacja na wyposażeniu samochodów takich marek jak Volkswagen, Audi, Skoda czy Fiat. Trzecia generacja technologii elektrycznego wspomagania kolumny kierowniczej trafiła do dwóch popularnych płyt podłogowych, dzięki czemu możliwa jest jej instalacja na wyposażeniu następujących samochodów: w […]

Komentarze

Brak komentarzy