Nowe, trwalsze łączniki stabilizatora od Borg & Beck

, 9 stycznia 2015, 8:08

Borg & Beck wprowadził nowe łączniki stabilizatora. Według zapewnień producenta, przewyższają one parametrami specyfikację części oryginalnego wyposażenia (OE).

W celu podniesienia żywotności produktu oraz jakości jego działania Borg & Beck blisko współpracował ze swoimi partnerami produkcyjnymi. Skupiono się na zastosowaniu w samochodach typu Off-Road i pojazdach dostawczych, ale również pojazdach, które często pokonują wiele kilometrów – jak taksówki i auta oddawane do dyspozycji pracownikom.

Opatentowane produkty zostały specjalnie zaprojektowane, aby były solidniejsze i trwalsze niż oryginalne części. Mają zapewnić trwałość aż do  trzech razy dłuższą niż w przypadku standardowych łączników stabilizatora.

Cechy, które wyróżniają komponent HD to przede wszystkim wyższa specyfikacja plastikowych łożysk DuPontDelrin® (500p w porównaniu do 100p w standardowych produktach), zwiększona średnica bazowa sworznia kulistego oraz większa średnica drążka. Dlatego gama produktów typu HD posiada plastikowe łożyska z wyższą wytrzymałością na rozciąganie i jest w konsekwencji mniej podatna na zmęczenie materiału. Sworzeń posiada lepsze wartości "pchania i wyciągania" oraz sztywniejszy drążek. Wynik końcowy to znacznie wytrzymalszy produkt, który jest w stanie lepiej znieść obciążenia wynikające z codziennego bardzo częstego użytkowania.

Referencje w tym zakresie obejmują m.in. pojazdy: Range Rover III 01/02- przód (BDL6969HD) oraz tył (BDL7159HD), Ford Transit 06- przód (BDL7089HD), Ford Transit Connect 02- przód (BDL6565HD) oraz Opel Signum, Vectra (C) – przód (BDL6722HD).

Dowiedz się więcej

Powłoka BECKTEC w hamulcach Borg & Beck
Powłoka BECKTEC w hamulcach Borg & Beck

Borg & Beck wprowadza wysokiej jakości powłokę „BECKTEC” jako standard dla większej części swojej oferty. Powłoki „BECKTEC” zapewniają kilka istotnych zalet, dających przewagę względem niepowlekanych tarcz hamulcowych. Nowa powłoka ma zapewniać lepszą odporność na korozję i polepszone właściwości hamujące. Co ważne z perspektywy mechanika – pokryte nią tarcze nie wymagają czyszczenia ani uprzedniego odtłuszczania przed […]

Komentarze

Brak komentarzy