Powłoka BECKTEC w hamulcach Borg & Beck

, 9 stycznia 2015, 12:54

Borg & Beck wprowadza wysokiej jakości powłokę „BECKTEC” jako standard dla większej części swojej oferty. Powłoki „BECKTEC” zapewniają kilka istotnych zalet, dających przewagę względem niepowlekanych tarcz hamulcowych.

Nowa powłoka ma zapewniać lepszą odporność na korozję i polepszone właściwości hamujące. Co ważne z perspektywy mechanika – pokryte nią tarcze nie wymagają czyszczenia ani uprzedniego odtłuszczania przed montażem.

"BECKTEC" wykorzystuje wiórki cynku i aluminium, aby w ten sposób zwiększyć ochronę przed korozją całej tarczy hamulcowej, włączając powierzchnię hamowania oraz wewnętrzną strukturę subkrystaliczną. Oprócz swoich właściwości antykorozyjnych, powłoka również poprawia wydajność związaną z wymianą cieplną w trakcie cyklu hamowania.

W momencie zamontowania tarczy "BECKTEC", od pierwszego zastosowania gwarantowana jest optymalna wydajność hamowania, i chociaż powierzchnia hamowania zostanie „wypolerowana”, nie będzie to miało szkodliwego wpływu na cykl życia klocków hamulcowych.

W przeciwieństwie do innych „malowanych” tarcz, oparta na wodzie powłoka "BECKTEC" nie wykorzystuje elementu rozpuszczającego w procesie produkcji – jest przez to bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty oparte na rozpuszczalniku.

Mimo wszystko,  Powłoka "BECKTEC" jest odporna na rozpuszczalnik i zapewnia ochronę przed benzyną, olejami, płynem hamulcowym, płynami zapobiegającymi zamarzaniu, płynami w układzie kierowniczym oraz preparatami do czyszczenia felg. Zakres do którego "BECKTEC" chroni tarczę przed porysowaniem, korozją i utlenianiem również wyróżnia tę powłokę wśród produktów konkurencyjnych – częściowo pokrytych, opartych na oleju, które oferują jedynie estetyczny wygląd zewnętrzny, a nie spełniają funkcji ochronnej dla tarczy.

Z perspektywy warsztatu, tarcze "BECKTEC" zapewniają bezproblemowe montowanie, ponieważ mechanicy nie muszą już sprawdzać tarczy pod względem obecności cząsteczek rdzy lub korozji na całej powierzchni ani też usuwać pozostałości po oleju, użytego w celu utrzymania tarcz niepowlekanych w dobrym stanie w trakcie ich pakowania/przechowywania.

Dowiedz się więcej

Powiększenie gamy produktów Borg&Beck
Powiększenie gamy produktów Borg&Beck

Rok 2014 był pracowity dla marki Borg & Beck. Poszerzyła ona znacznie swój asortyment w wielu liniach produktowych, wprowadzając do oferty także nowe kategorie produktów. Wśród nowych uzupełnień (NTR) znalazło się prawie 800 komponentów do układów kierowniczych oraz układów zawieszenia. Zostały one wprowadzone w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma porównuje się do konkurencji, twierdząc, że  […]

Rozszerzona gama linek dźwigni zmiany biegów Borg & Beck
Rozszerzona gama linek dźwigni zmiany biegów Borg & Beck

Borg & Beck wprowadził nową gamę 48 rodzajów linek dźwigni zmiany biegów do zastosowania w samochodach osobowych i dostawczych. Firma Borg & Beck wprowadziła linki dźwigni zmiany biegów na rynek części zamiennych. Jest to innowacyjny produkt, który ma zapewnić szansę na kolejne zyski w tym niezależnym sektorze. I tym razem, zgodnie ze swoimi standardami produkty […]

Nowe, trwalsze łączniki stabilizatora od Borg & Beck
Nowe, trwalsze łączniki stabilizatora od Borg & Beck

Borg & Beck wprowadził nowe łączniki stabilizatora. Według zapewnień producenta, przewyższają one parametrami specyfikację części oryginalnego wyposażenia (OE). W celu podniesienia żywotności produktu oraz jakości jego działania Borg & Beck blisko współpracował ze swoimi partnerami produkcyjnymi. Skupiono się na zastosowaniu w samochodach typu Off-Road i pojazdach dostawczych, ale również pojazdach, które często pokonują wiele kilometrów […]

Komentarze

Brak komentarzy