Termostaty Wahler teraz również w AD Polska

, 25 listopada 2014, 15:36

Wahler dołączył do grona dostawców AD Polska Aftermarket. Termostaty i wyłączniki termiczne niemieckiego producenta można już kupować w sieci dystrybutora.

Firma Wahler działa od 1902 roku i obecnie jest dostawcą na pierwszy montaż dla ponad 25 marek pojazdów – zarówno osobowych, jak i użytkowych. Oferta Wahler na rynek części zamiennych obejmuje referencje dla praktycznie wszystkich pojazdów wytwarzanych w Europie i dużej liczby pojazdów na całym świecie.

Wahler zatrudnia 1200 osób na całym świecie, w Europie produkcja części odbywa się w fabrykach w Oberboihingen w Niemczech i Sahy na Słowacji. Od 1 kwietnia 2014 firma Wahler jest częścią koncernu BorgWarner.

W ofercie AD Polska znalazły się 172 referencje, które zapewniają pokrycie 95 proc. zastosowań w polskim parku samochodowym.

AD Polska Aftermarket to dystrybutor części motoryzacyjnych, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatowego na polskim rynku. Firma dysponuje trzema magazynami głównymi w Dębicy, Krakowie i Wrocławiu oraz 44 filiami na terenie całego kraju. AD Polska jest częścią AD International, jednej z czterech głównych grup zakupowych, działających na niezależnym rynku motoryzacyjnym.

Dowiedz się więcej

,,Postęp technologiczny dosięgnął termostatów” – wywiad z Tomaszem Małkowskim z firmy IHR
,,Postęp technologiczny dosięgnął termostatów” – wywiad z Tomaszem Małkowskim z firmy IHR

Termostat to część, która rzadko sprawia, że samochód ulega awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę, dlatego często jest niedoceniany przez kierowców i mechaników. Ma jednak wpływ na pracę silnika, a także na jego żywotność. O tym niepozornym podzespole rozmawialiśmy z Tomaszem Małkowskim z firmy IHR, reprezentującym markę Wahler. Termostat wydaje się nieskomplikowaną częścią. Co jest istotne przy […]

AD Polska wyłoniło Handlowca Roku
AD Polska wyłoniło Handlowca Roku

Przez cały rok 2014 trwał konkurs na „Najlepszego Handlowca AD Polska”. Każdego miesiąca oceniano efekty pracy każdego z nich, przyznając punkty za realizację wyznaczonych na wstępie priorytetów handlowych. Zwycięzca konkursu otrzymał samochód. Finał konkursu, do którego zakwalifikowało się 10 osóbodbył się w styczniu 2015 r. Ostatecznie zwycięzcą został Marcin Moszczański. W nagrodę otrzymał Opla Corsę. […]

Komentarze

Brak komentarzy