UFI Filters kontynuuje swoją współpracę z największym producentem samochodów w Europie. Na pierwszy montaż w silnikach 1.6 TDI i 2.0 TDI, Volkswagen wykorzystał systemy filtracji paliwa UFI.
Filtry UFI są wykorzystywane na pierwszy montaż w silnikach pojazdów segmentu C. Można je znaleźć w Volkswagenie Golfie VII i jego przestronnej wersji Sportvan, która zadebiutowała wiosną bieżącego roku. Są obecne także w innych, bliskich technologicznie Golfowi, modelach segmentu C: Scirocco (które zadebiutowało w tym roku), Skodzie Octavii, Audi A3 i Seacie Leonie.
Filtr paliwa UFI został zamontowany zarówno w oszczędnym silniku 1.6 TDI, jak i w mocnym 2.0 TDI. Oba spełniają wymagania normy emisji spalin Euro 6. Filtr ma za zadanie chronić system wtrysku oraz zmniejszać zużycie paliwa i emisję zanieczyszczeń. Składa się z przyjaznego dla środowiska wkładu, powstałego na bazie celulozy z warstwą bardzo cienkich włókien syntetycznych na zewnątrz. Osiąga ponad 95% skuteczność w rozdzielaniu cząsteczek wody i zanieczyszczeń. Stalowa obudowa zapewnia wysoką odporność na korozję i wpływ wysokiego ciśnienia.
Filtry UFI na rynek pierwszego wyposażenia są optymalnie dostosowane do wydajnych i efektywnych nowoczesnych silników o niewielkich wymiarach i masie. Wszystkie komponenty firmy mają zagwarantować najwyższą ochronę części silnika, zgodnie z prawnymi wymogami normy Euro 6.
Filtry do silników diesla są dostępne w aftermarketowym katalogu firmy pod oznaczeniem UFI FILTERS 26.038.00 i SOFIMA FILTER S 6038 NE. Nowe filtry, wraz z innymi produktami, są też dostępne w katalogach elektronicznych: www.ufi-aftermarket.com i www.sofima-aftermarket.com
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
pasek na dresie, 26 stycznia 2016, 18:25 1 0
Wieśwageny teraz będą na częściach FIAT-a, jest szansa że przestaną się psuć.
Odpowiedz