Taksówkarze przetestują nowe oleje Shella

, 11 września 2014, 15:06

50 taksówkarzy z warszawskiej korporacji MPT Taxi 191-91 przez sześć miesięcy będzie testowało nowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra, wyprodukowany przy wykorzystaniu technologii Shell PurePlus.

Taksówkarze przejeżdżają każdego dnia setki kilometrów, a silniki ich samochodów są intensywnie eksploatowane w warunkach ekstremalnych – głównie w ruchu miejskim, jazdy w korkach, czy w systemie start stop. Dla tak wymagających kierowców, niezwykle ważny jest olej silnikowy.

Nowe oleje silnikowe Shell Helix Ultra są testowane przez 50 taksówkarzy z warszawskiego MPT Taxi, w samochodach młodszych niż 4 lata i o przebiegu poniżej 100 000 km. W teście biorą udział auta z silnikiem benzynowym, Diesla, a także z instalacją LPG oraz z odpowiednio dobranym olejem z gamy Shell Helix Ultra (5W-40 lub 5W-30 ECT), co gwarantuje najlepsze parametry pracy i daje obraz skuteczności działania oleju.

W ramach testu w samochodach biorących udział w akcji trzykrotnie wymieniony zostanie olej i filtr oleju – w momencie rozpoczęcia testu, po 12 tygodniach i na zakończeniu testu – po 24 tygodniach. Poza laboratoryjnymi badaniami jakościowymi przepracowanego oleju, Shell przeprowadzi również ankiety wśród kierowców. Taksówkarze podzielą się swoimi subiektywnymi opiniami na temat pracy silnika oraz zachowania się środka smarnego. Ocenie zostaną poddane między innymi takie parametry jak głośność pracy silnika pomiędzy wymianami oleju.

– „Shell dysponuje licznymi testami laboratoryjnymi, potwierdzającymi skuteczność nowego oleju, a także licznymi rekomendacjami udzielonymi przez renomowanych  producentów silników na świecie. Jednak w naszym przekonaniu, niezmiernie ważna jest także opinia takich ekspertów, jak taksówkarze, którzy o autach wiedzą niemal wszystko. Również to, że kondycja silnika ma kluczowe znaczenie, bo przekłada się na komfort, bezpieczeństwo podróży oraz na koszty prowadzonej przez nich działalności” – podkreśla Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager Shell Polska.

Shell opracował całkowicie nowy sposób produkcji syntetycznych olejów bazowych, wytwarzanych z gazu ziemnego z zastosowaniem opatentowanej Technologii Shell PurePlus (więcej informacji).

– „Jesteśmy zadowoleni, że Shell Helix, wiodąca marka na rynku olejów silnikowych, wybrała MPT Taxi Warszawa, jako firmę godną zaufania w przeprowadzeniu testu nowego produktu. Jestem przekonany, że dostarczymy polskim kierowcom obiektywnych opinii na temat jakości testowanych olejów, no bo kto, jeśli nie profesjonalni kierowcy mogą to najlepiej ocenić?” – komentuje Jacek Nierojewski, Szef Marketingu MPT Taxi Warszawa.

Projekt jest realizowany we współpracy z Inter Cars SA. Samochody biorące udział w teście są serwisowane w dwóch warsztatach współpracujących z Inter Cars SA: Jurex na ul. Chłodnej 45 oraz Moto-Jet na ul. Polnych Kwiatów 18 w Warszawie.

Wyniki testu olejowego Shell Helix Ultra poznamy pod koniec tego roku.

Dowiedz się więcej

Technologia Shell PurePlus
Technologia Shell PurePlus

Od ponad 40 lat Shell udoskonala technologię pozwalającą na zmianę stanu skupienia gazu ziemnego w ciecz. Dzięki temu firma pozyskuje paliwa, środki smarne i inne surowce przydatne w branży petrochemicznej. Efektem tych prac jest również innowacyjna Technologia Shell PurePlus zastosowana w nowej linii olejów Shell Helix Ultra. PurePlus od Shella Krystalicznie czysta baza olejowa powstaje […]

Technologia Shell Helix Ultra w Formule 1
Technologia Shell Helix Ultra w Formule 1

Od 2014 roku kierowcy Formuły 1 mają w swoich bolidach nowe jednostki napędowe, które pracują na jeszcze wyższych obrotach i w jeszcze wyższych temperaturach niż dotychczas. Na zamówienie zespołu Scuderia Ferrari opracowano specjalną formulację oleju Shell Helix Ultra, by umożliwić silnikowi osiąganie wysokiej mocy bez ryzyka uszkodzenia. Większe obciążenia Największe wyzwanie związane jest z przekonstruowanym […]

Pierwsze urodziny programu „Klub Partnerów Shell Helix”
Pierwsze urodziny programu „Klub Partnerów Shell Helix”

Program lojalnościowy Klub Partnerów Shell Helix dla niezależnych warsztatów samochodowych w nowej odsłonie ma już rok. Wprowadzone zmiany okazały się sukcesem, czego dowodem jest zwiększająca się liczba członków programu. Program Klub Partnerów Shell Helix istnieje od 2002 roku. W 2013 roku jego twórca, firma Shell Polska, rozwinęła i poprawiła formułę programu, aby jeszcze bardziej odpowiadał […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 11 września 2014, 15:37 0 0

- „ no bo kto, jeśli nie profesjonalni kierowcy mogą to najlepiej ocenić?” – komentuje Jacek Nierojewski, Szef Marketingu MPT Taxi Warszawa.

oczywiście wszyscy wiedzą że taksówkarze to najlepsi i najbardziej profesjonalni kierowcy!
bogata wiedza techniczna, profesjonalizm w ruchu drogowym i do tego kultura osobista na bardzo wysokim poziomie!

Odpowiedz

Anonim, 11 września 2014, 16:44 0 0

:))) komentarz poprzedni okej - a co tu testowac - mazidło jak mazidło

Odpowiedz

Anonim, 12 września 2014, 8:31 0 0

no cóż, powstała nowa kasta - chcesz zainwestować , zadzwoń na taxii :) chcesz naprawić pralkę zadzwoń na taxii :) ........................ ;) ciekawe ! może hurtownie zwolnią handlowców i przedstawicieli a zaproszą do współpracy .......... taxii

Odpowiedz

Anonim, 18 września 2014, 16:19 0 0

i tak puszcza do marketow w super promocyjnej cenie

Odpowiedz

Anonim, 20 września 2014, 19:03 0 0

jak każdy producent ... :-(

Odpowiedz

Anonim, 18 marca 2015, 21:33 0 0

Patrzę na was taksówkarzy jako zawodowy kierowca to jesteście dno a nie kierowca zawodowy!
A jeździcie jak buraki na polu ,takie z was zawodowce jak z koziej doooopy trąba!!

Odpowiedz