Forum Warsztatowe podczas Motor Show 2005

, 20 kwietnia 2005, 0:00

Już po raz siódmy firma best products z Poznania wspólnie z Dyrekcją Międzynarodowych Targów Poznańskich organizuje na majowych targach Motor Show 2005 cykl prelekcji dotyczący nowoczesnych technik warsztatowych. Cykl ten, podobnie jak w latach poprzednich nosi nazwę Forum Warsztatowe
Szczegółowy program Forum Warsztatowego poniżej:

Piątek – 13.05.2005
10.00-10.45 –
Uniwersalne testery diagnostyczne – mgr inż. Mariusz Juraś, Italcom Sp. z. o.o.
11.00-11.45 – Kody usterek w systemie diagnostyki pokładowej standardu OBDII/EOBD – rodzaje, rejestracja i jej warunki. Interpretacja definicji kodu usterki oraz informacji przekazywanych przez „Parametry Zamrożone” – mgr inż. Stefan Myszkowski, Studio Konstrukcyjno – Konsultacyjne
12.00-12.45 – Systemy Common Rail – różnice i cechy wspólne , porównanie systemów. – inż. Ryszard Kędzia, CSM Centrum Szkolenia Motoryzacji
13.00-13.45 – Stacje Kontroli Pojazdów – wybrane rodzaje badań – dr inż. Kazimierz Sitek, Unimetal Sp. z o.o.
14.00-14.45 – Sekwencyjne wtryski CNG i LPG – alternatywa, czy konieczność – mgr inż. Grzegorz Jarzyński, Elpigaz Sp. z o.o.
15.00-15.45 – Mechatronik Pojazdów Samochodowych – nowy zawód dla sektora usług – inż. Ryszard Kędzia, CSM Centrum Szkolenia Motoryzacji

Sobota – 14.05.2005
10.00-10.45 –
„Regulamin 115” – Korzyść czy zagrożenie dla rynku autogazu w UE? – mgr inż. Grzegorz Jarzyński, Elpigaz Sp. z o.o.
11.00-11.45 – Urządzenia do naprawy bębnów, tarcz i szczęk hamulcowych w samochodach osobowych i ciężarowych – inż. Ryszard Kłos, Centrum Wyposażenia Warsztatów Samochodowych, best products
12.00-12.45 – Kody usterek w systemie diagnostyki pokładowej standardu OBDII/EOBD – rodzaje, rejestracja i jej warunki. Interpretacja definicji kodu usterki oraz informacji przekazywanych przez „Parametry Zamrożone” – mgr inż. Stefan Myszkowski, Studio Konstrukcyjno – Konsultacyjne,
13.00-13.45 – „Regulacje prawne i ochrona środowiska, a postęp technologiczny w samochodowych instalacjach gazowych” – mgr inż. Robert Szmajda, KME Sp. z o.o.
14.00-14.45 – „Common Rail, a systemy wtrysku benzyny – różnice i podobieństwa” – mgr inż. Ryszard Hołownia, „Homek- Akcent” Zakład Aparatury Elektronicznej
15.00-15.45 – Systemy Common Rail – Różnice i cechy wspólne , porównanie systemów. – inż. Ryszard Kędzia, CSM Centrum Szkolenia Motoryzacji

Niedziela – 15.05.2005
10.00-10.45 –
„Zastosowanie azotu w warsztatach samochodowych” – mgr inż. Rafał Ferdyn, Tomasz Szczawiński, Italcom Sp. z. o.o.
11.00-11.45 – „Sekwencyjne wtyski CNG i LPG – alternatywa, czy konieczność” – mgr inż. Grzegorz Jarzyński, Elpigaz Sp. z o.o.
12.00-12.45 – Kody usterek w systemie diagnostyki pokładowej standardu OBDII/EOBD – rodzaje, rejestracja i jej warunki. Interpretacja definicji kodu usterki oraz informacji przekazywanych przez „Parametry Zamrożone” – mgr inż. Stefan Myszkowski, Studio Konstrukcyjno – Konsultacyjne,
13.00-13.45 – Systemy Common Rail – Różnice i cechy wspólne , porównanie systemów. – inż. Ryszard Kędzia, CSM Centrum Szkolenia Motoryzacji
14.00-14.45 – Praktyczne aspekty badania podwozi pojazdów samochodowych – błędy, tolerancje – inż. Adam Stefaniak, PPHU Fudim Polmo Sp. z o.o.
15.00-15.45 – „Mechatronik pojazdów samochodowych – Nowy zawód dla sektora usług – inż. Ryszard Kędzia, CSM Centrum Szkolenia Motoryzacji

Komentarze

Brak komentarzy