Mapa polskich części

30 lipca 2014, 15:09

Na stronie internetowej kampanii „Montuję polskie części” działa już aplikacja, umożliwiająca sprawdzenie, które sklepy motoryzacyjne oraz warsztaty polecają swoim klientom polskie produkty.

Kto wspiera to, co polskie?

Na stronie www.polskieczesci.pl w zakładce „mapa polskich części” można sprawdzić, które sklepy oraz warsztaty zgłosiły swoje poparcie dla kampanii „Montuję polskie części”. Za pomocą czytelnej aplikacji w formie mapy, w prosty sposób można odnaleźć swój region i sprawdzić, w którym miejscu klientom polecany jest zakup i montaż części od polskich producentów.

Świadomi przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z faktu, że wspieranie zakupów produktów polskich firm, przyczynia się do ich rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy w firmach z rodzimym kapitałem. Jest to tylko jeden z powodów ich udziału w akcji. Najważniejszą rolę odgrywa jakość polskich produktów motoryzacyjnych. Ich poprawny montaż w samochodzie daje pewność solidnie wykonanej naprawy i braku reklamacji.

Co zrobić, aby znaleźć się na mapie polskich części?

Wyszukiwarka dopiero niedawno wystartowała dlatego liczba przedsiębiorstw popierających kampanię nie jest jeszcze wysoka, biorąc pod uwagę wielkość rynku. Jednak mapa będzie na bieżąco aktualizowana. Bezpłatnie mogą się na niej znaleźć wszystkie sklepy oraz warsztaty motoryzacyjne, które wypełnią deklarację poparcia dostępną pod adresem www.polskieczesci.pl/wspierajkampanie. Wypełnienie krótkiego formularza zajmie dosłownie chwilę.

Walka o miejsce na rynku

Przypomnijmy, że celem kampanii „Montuję polskie części” jest budowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów.

Części motoryzacyjne od polskich producentów stanowią alternatywę dla droższych produktów znanych, globalnych koncernów. Bardzo często reprezentują one podobną lub wyższą jakość za rozsądną cenę. Atrakcyjne ceny polskich części zamiennych to argument, pozwalający konkurować im także z zalewającymi nasz rynek częściami dalekowschodnimi.

Inicjatorami akcji „montuję polskie części” są takie firmy jak:

  • Asmet – producent układów wydechowych,
  • ENZet – producent przewodów hamulcowych,
  • Lumag – producent klocków oraz okładzin hamulcowych,
  • Tedgum – producent elementów gumowo-metalowych.

 

Do kampanii wciąż mogą dołączyć kolejne przedsiębiorstwa.

Dowiedz się więcej

Przychodzi klient do warsztatu… – komiks ASMET
Przychodzi klient do warsztatu… – komiks ASMET

W ramach kampanii „Montuję Polskie Części” powstał kolejny komiks, zachęcający do odpowiedzialnego przeprowadzania napraw samochodowych. Tym razem producent układów wydechowych, ASMET, ostrzega przed montowaniem używanych, naprawianych tłumików. Obrazkową historyjkę można obejrzeć poniżej: Więcej komiksów oraz informacje na temat działań kampanii "Montuję Polskie Części" można znaleźć na stronie www.polskieczesci.pl

Montuję polskie części – relacja z konferencji prasowej
Montuję polskie części – relacja z konferencji prasowej

W Centrum Prasowym PAP odbyła się konferencja, której celem było przybliżenie dziennikarzom idei nowo powstałej kampanii „Montuję polskie części”. Akcja jest skierowana przede wszystkim do warsztatów samochodowych, jej celem jest wspieranie i budowanie silnej pozycji polskich producentów części. Członkowie kampanii „Montuję polskie części” W konferencji wzięli udział przedstawiciele czterech firm, które zainicjowały kampanię (w trakcie […]

Jedz jabłka, pij cydr… montuj polskie części!
Jedz jabłka, pij cydr… montuj polskie części!

Napięta sytuacja polityczna spowodowała, że w wielu z nas wzrosło poczucie patriotyzmu. W odpowiedzi na rosyjskie embargo, w internecie głośno zrobiło się o akcji jedzenia jabłek na złość Putinowi… Temu kto nie słyszał o popularnej akcji #jedzjabłka wyjaśniamy, że jest to odpowiedź konsumentów na nałożone przez Rosję embargo na import z Polski między innymi właśnie […]

Polskie dziewczyny wspierają naszą gospodarkę
Polskie dziewczyny wspierają naszą gospodarkę

Polski rynek zalewa coraz większa fala części pochodzących z krajów taniej siły roboczej. Dlatego też w minionym tygodniu przed wieloma warszawskimi warsztatami samochodowymi pojawiły się młode kobiety z transparentami budząc swoją obecnością duże zainteresowanie mechaników. Na transparentach widniały hasła takie jak „kupuj polskie części – wspieraj polską gospodarkę”, czy też „wybierz dobrą drogę” zachęcające przedstawicieli […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 6 sierpnia 2014, 9:07 0 0

Ciekawy pomysł, tylko niestety za mało producentów bierze udział w tej akcji. Pewnie reszta nie dołożyła się do kampanii wsparcia własnej sprzedaży... Dopóki większość polskich producentów nie weźmie udziału w tej kampanii, nie widzę dużych sukcesów. Idea jednak słuszna.

Odpowiedz