Codzienne problemy branży motoryzacyjnej

, 13 kwietnia 2005, 0:00

Pod patronatem Stowarzyszenia Producentów Części Motoryzacyjnych, miesięczników Auto Moto Serwis i CXO oraz tygodnika Computerworld – 31 marca 2005 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn odbyło się seminarium „Informatyka czynnikiem zwiększania efektywności zarządzania produkcją i dystrybucją części samochodowych”.
Organizatorami seminarium byli partnerzy handlowi IBM (uczestnicy kampanii „iSeries. moc wspólnych rozwiązań”), IBM Polska, Infor Global Solutions Polska oraz BCS Polska.
Dla wielu uczestników tego wydarzenia była to pierwsza okazja do zapoznania się z kompleksowymi rozwiązaniami informatycznymi na platformę IBM iSeries/i5. Dzięki zaprezentowaniu możliwości współudziału IBM Global Financing w finansowaniu inwestycji informatycznych, obalony został mit o tym, że na markowy sprzęt i oprogramowanie stać tylko największe i najbogatsze firmy. Według Tomasza Rosińskiego z Auto ABC było to – bardzo ciekawie przeprowadzone spotkanie, pozwalające dostrzec potrzeby firmy i metody ich zaspokojenia.
Uczestnicy kampanii zapraszają już na kolejne bezpłatne seminarium, przeznaczone dla sektora finansowo-ubezpieczeniowego, które zaplanowane zostało na 25 kwietnia bieżącego roku.

Komentarze

Brak komentarzy!