Aplikacja mobilna dla klientów Breck

, 29 maja 2014, 10:28

Marka Breck wprowadziła pierwszą w Polsce aplikację mobilną, dedykowaną dla rynku B2B, wspierająca sprzedaż z wykorzystaniem QR kodów. Program pozwala na szybkie wyszukiwanie i zamawianie produktów polskiego producenta klocków hamulcowych.

Aplikacja Breck pozwala w szybki i intuicyjny sposób zamówić klocki hamulcowe do samochodów osobowych. Wybierać można spośród ponad 300 rodzajów klocków, przeznaczonych dla 24 najpopularniejszych marek. Wystarczy zeskanować odpowiedni QR kod z tablicy dostępnej w warsztacie samochodowym, wybrać potrzebną ilość, a następnie zamówienie zostanie wysłane do najbliższej hurtowni Breck.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android. Można pobrać ją w sklepie Google Play.

 

Firma Lumag, wraz z marką Breck, wspiera kampanię "Montuję polskie części"

Dowiedz się więcej

Aplikacje mobilne dla Aftermarketu
Aplikacje mobilne dla Aftermarketu

Rozwój tabletów i smartfonów doprowadził do wzrostu popularności mobilnych aplikacji. Potrafią one ułatwić wiele codziennych czynności. Także przedstawiciele niezależnego rynku motoryzacyjnego mogą dzięki nim usprawniać swoją pracę i oszczędzać czas. Przedstawiamy przegląd wybranych aplikacji. Wyniki naszej ankiety na temat smartfonów w warsztatach samchodowych wskazują, że aż 49% warsztatowców korzysta z nowoczesnych technologii mobilnych podczas wykonywania […]

Aplikacja w smartfonie komunikująca się z pojazdem poprzez OBD
Aplikacja w smartfonie komunikująca się z pojazdem poprzez OBD

Za pomocą smartfona można zbadać ile samochód zużywa paliwa, jakie jest obciążenie silnika czy nawet położenie przepustnicy. Wszystko za sprawą aplikacji komunikującej się z pojazdem za pośrednictwem modułu OBD2. Aplikacja Izzy Drive Wyzwaniu postanowili sprostać twórcy aplikacji Izzy Drive, która zmienia smartfona z systemem Android w komputer pokładowy. Komunikuje się z samochodem poprzez Bluetooth za […]

Komentarze

Brak komentarzy