Inter Cars dziękuje za Wielki Rajd

, 21 maja 2014, 10:51

Zakończyła się druga edycja konkursu Wielki Rajd, organizowanego przez Inter Cars SA. Dystrybutor podziękował wszystkim klientom, którzy wzięli udział w zmaganiach o nagrody.

W komunikacie Inter Cars SA czytamy:

„Samemu można zrobić wiele, ale z przyjaciółmi jeszcze więcej. Konkurs Wielki Rajd nie przybrałby tak wielkich rozmiarów, gdyby nie właśnie wsparcie przyjaciół.

Zarząd Inter Cars SA oraz organizatorzy konkursu Wielki Rajd, pragną serdecznie podziękować partnerom, patronom oraz uczestnikom konkursu. Bez nich organizacja tak olbrzymiego przedsięwzięcia nie byłaby możliwa. Dziękujemy, za zaufanie i dzielenie się z nami pasją. Dzięki Wam widzimy, że nasze działanie ma sens. Najbardziej cieszy nas duże zaangażowanie klientów, którzy chcą wspólnie z nami dzielić emocje i bawić się.

To wszystko pokazuje, że biznes to również wartości dodane, takie jak wspólna integracja, pasja, zabawa i przyjemność z życia. Daje to nam impuls do dalszego działania i kontynuowania tego typu inicjatyw w przyszłości. Z laureatami konkursu Wielki Rajd, spotkamy się 13-15 czerwca w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach.

Dziękujemy i do zobaczenia w Mikołajkach!"

 

 

Więcej informacji w kolejnych newsletterach oraz na www.galamistrzow.pl

Dowiedz się więcej

Za miesiąc Gala Mistrzów Warsztatu
Za miesiąc Gala Mistrzów Warsztatu

W czwartek, 15 maja kończy się konkurs Wielki Rajd, organizowany przez Inter Cars SA. Walka o nagrody jeszcze trwa, ale osoby zajmujące wysokie miejsce w rankingu mogą odliczać już dni do wielkiego finału w Mikołajkach. Trzy miesiące zmagań rajdowych dobiegają końca, czas na odpoczynek i oczekiwanie na ostateczne wyniki. Klienci, którzy zajęli miejsca premiowane uczestnictwem […]

Inter Cars SA w mediach społecznościowych
Inter Cars SA w mediach społecznościowych

Inter Cars w ostatnim czasie silnie postawił na bezpośredni dialog ze swoimi partnerami i klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Firma zaznacza swoją obecność na portalach Facebook i YouTube. Portale takie jak Facebook czy YouTube zrzeszają coraz większą grupę ludzi, którzy starają się aktywnie uczestniczyć w życiu marki. To nie tylko miejsca, które służą do kontaktowania […]

Komentarze

Brak komentarzy