Wewnętrzna telewizja Inter Cars

7 maja 2014, 13:59

Inter Cars wdrożył nowy sposób komunikacji z klientami. W 90 filiach umieszczono ekrany, na których wyświetlane są najważniejsze informacje o ofercie, promocjach, działalności dystrybutora oraz nowościach z rynku motoryzacyjnego.

Digital Signage – alternatywa dla plakatów i billboardów

Digital Signage (DS) to nowoczesne rozwiązanie, które za pomocą sieci cyfrowych ekranów umożliwia przekaz treści. Technologia DS cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród sieci handlowych, restauracji, kin, banków, lotnisk i wielu innych miejsc – czyli wszędzie tam, gdzie klient ma zasadnicze znaczenie. Także Inter Cars zdecydował się na skorzystanie z możliwości systemu.

Nowoczesna forma przekazu informacji jest alternatywą dla plakatów, banerów czy billboardów, dlatego też Inter Cars postanowił zmodernizować system DS, który dotychczas nie pozwalał prezentować zróżnicowanych treści w poszczególnych filiach, a kontrola nad jego stabilnością była znacznie utrudniona. Nowa wersja ma pozwolić na pełne wykorzystanie możliwości platformy.

System działa obecnie w 90 filiach Inter Cars. Do końca roku, liczba lokalizacji ma wzrosnąć do co najmniej 100. Na ekranach wyświetlane są aktualne promocje, reklamy produktów, informacje na temat działalności Inter Cars, a także inne treści, takie jak pogoda czy newsy motoryzacyjne, przygotowywane przez portal MotoFocus.pl.

Inwestycja w nowoczesny system z założenia ma przynieśc firmie Inter Cars wymierne korzyści. Oprócz lepszej ekspozycji produktów i akcji promocyjnych, system zapewni redukcję kosztów oraz czasu na druk i dystrybucję materiałów reklamowych. System jest obecnie w początkowej fazie działania, dlatego też dystrybutor zachęca klientów do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i uwagami na jego temat.

Dowiedz się więcej

Rynek motoryzacyjny a edukacja zawodowa – Młode Kadry w Bydgoszczy
Rynek motoryzacyjny a edukacja zawodowa – Młode Kadry w Bydgoszczy

W jakim kierunku powinna rozwijać się edukacja zawodowa? Jaka jest rola biznesu we wsparciu szkół, a w jaki sposób szkoły powinny wspierać biznes? Na te oraz wiele innych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy panelu dyskusyjnego, który odbył się w ramach inauguracji programu „Młode Kadry” w Bydgoszczy. Kształcenie zawodowe a oczekiwania rynku pracy Przy okazji otwarcia Regionalnego […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 maja 2014, 8:28 0 0

Na pierwszy rzut oka wygląda znacznie ciekawiej, niż to co proponował kiedyś MotoProfil wstawiając do swoich partnerów chińskie monitorki, które prezentowały na okrągło trzy te same reklamy, które nota bene tak denerwowały pracowników, iż były wyłączane po 2 godzinach pracy..

Odpowiedz

Anonim, 8 maja 2014, 18:26 0 0

a może by tak nieco zwolnić z tym marketingiem IC ? za chwilę będą do kanapek dodawać ulotkę z reklamą castrol, mahle, hołowczyc, bosch itd. a mdłości nie mamy ?

Odpowiedz

Anonim, 15 maja 2014, 21:08 0 0

Model biznesowy IC jest nastawiony na zysk z marketingu, za który płacą dostawcy. Tak długo, jak będą uznawali to za zasadne, będą łożyć środki a IC będzie wdrażało takie rozwiązania. Powstaje pytanie o ryzyko konfliktu interesów - promowane mogą być te firmy, którym dział reklamy sprzedał promocję podczas gdy klienci są przywiązani do innych produktów. Ale to na tym etapie bez znaczenia.

Odpowiedz