Inter Cars pomaga klientom w audycie wewnętrznym

, 9 kwietnia 2014, 12:18

Dzięki audytowi wewnętrznemu można dowiedzieć się, jak więcej zarabiać na oferowaniu klientom dokładnie tego, czego potrzebują. Oferować właściwe usługi w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób. Inter Cars SA postanowił zachęcić wszystkie serwisy do przeprowadzania audytu w swoich warsztatach.

Jak więcej zarabiać w warsztatach?

Audyt to systematyczna i niezależna ocena danej organizacji, projektu lub produktu. Przedmiot audytu jest badany listą kontrolną, przepisami prawa, normami, standardami lub przepisami wewnętrznymi danej organizacji. Celem audytu jest określenie poziomu zgodności z normą audytową oraz wskazanie możliwych niezgodności, stanowiących prawne, finansowe lub inne ryzyko dla przedmiotu badania.

Dzięki audytowi można:

  • zidentyfikować słabe strony obsługi klienta,
  • wskazać obszary wymagające poprawy,
  • zweryfikować kompetencje i umiejętności pracowników,
  • skutecznie dopasować potrzeby szkoleniowe,
  • utrzymać dotychczasowych klientów, zmniejszyć migrację klientów do konkurencji,
  • zwiększyć satysfakcję klienta,
  • zwiększyć sprzedaż,
  • stworzyć przewagę konkurencyjną
  • poznać prawdziwy wizerunek firmy w oczach klienta i poprawić wizerunek firmy,

 

Audyt wewnętrzny nie jest koncepcją nową, jednak wciąż w polskich przedsiębiorstwach niedocenianą. W tej chwili w największych organizacjach funkcja audytu wewnętrznego jest standardem.

– „Jeden z klientów Inter Cars SA pod naszym okiem i współpracującej z nami firmy, przeszedł proces audytów w swoich warsztatach. Jako właściciel przedsiębiorstwa i osoba zarządzająca auto serwisem pozytywnie oceniam sposób przeprowadzenia audytu" – powiedział Arkadiusz Marczuk z Perfect Service. – „Współpraca z doświadczonym audytorem pozwala z innej perspektywy spojrzeć na sposób funkcjonowania własnej firmy. Korzystając ze spostrzeżeń takiej osoby, możemy wprowadzić rozwiązania sprawdzone w innych serwisach. W natłoku codziennych zadań często pomijamy pewne sprawy, uznając je za mało istotne. Te na pozór drobne niedociągnięcia mogą mieć decydujący wpływ na decyzje podejmowane przez klienta. Zalecenia zawarte w raporcie z audytu były dostosowane do realnych możliwości i potrzeb naszej firmy. Byłem zaskoczony, jak wiele pozytywnych zmian udało się wprowadzić w krótkim czasie przy niewielkich nakładach finansowych. Dodatkowo zalecenia otrzymane od specjalisty z firmy zewnętrznej mocno dyscyplinują personel. Udało nam się poprawić jakość obsługi i lepiej dostosować ofertę usług do potrzeb naszych klientów. Jestem przekonany, że wpłynie to na większą satysfakcję klientów i poprawi wyniki firmy" – podsumowuje pan Arkadiusz Marczuk.

Pytania dotyczące audytu należy kierować na adres: Marta.Ciesielska@intercars.eu

Dowiedz się więcej

Wizerunek warsztatów niezależnych w oczach klientów
Wizerunek warsztatów niezależnych w oczach klientów

Warsztaty niezależne na polskim rynku konkurują ze stacjami autoryzowanymi, a także między sobą. By mieć klientów należy zadbać nie tylko o jakość świadczonych napraw, ale także o to, jak firma jest postrzegana. Jak się okazuje ta, często zaniedbywana, część działalności ma kolosalne znaczenie dla osób poszukujących dobrych specjalistów. Jak postrzegane są warsztaty niezależne? Warsztaty niezależne […]

Inauguracja III edycji programu Młode Kadry
Inauguracja III edycji programu Młode Kadry

Podczas otwarcia Regionalnego Centrum Szkoleniowego w Krakowie będzie miała miejsce inauguracja III edycji programu Młode Kadry. Do programu przystąpi pięć kolejnych szkół. Uroczystość odbędzie 10 kwietnia 2014 r. w auli im. dyrektora Kazimierza Mayera w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta przy Alei Mickiewicza 5. Na miejscu zostanie podpisana umowa o współpracy pomiędzy […]

Komentarze

Brak komentarzy