Aplikacja dla nieufnych klientów w serwisach Vianor

, 2 kwietnia 2014, 14:05

Sieć serwisów Vianor udostępniła aplikację dedykowaną dla klientów indywidualnych Wirtualne Auto. Zawiera ona czytelne animacje poszczególnych części lub systemów pojazdu, powalając profesjonalistom w przystępny sposób zilustrować ponad 250 najbardziej popularnych usług serwisowych.

Wielu klientów ma obawy przed oddaniem swojego auta do serwisu. Niechęć wynika z niepewności, czy serwis uczciwie podejdzie do naprawy naszego samochodu. Często spowodowane to jest niezrozumieniem o czym mówi serwisant. Aplikacja Wirtualne Auto ułatwia komunikację między mechanikiem a klientem serwisu.

Po zalogowaniu się na swoje konto pokazują się poszczególne podzespoły występujące w samochodzie. Po wybraniu konkretnej części lub systemu pojazdu zaznaczamy usterkę, która występuje w aucie. Grafiki wzbogacone są w animacje, prezentujące wybrane przez nas usterki.

Dzięki temu klient doskonale rozumie występującą w jego aucie usterkę i wie, jakie powinny być jego oczekiwania wobec serwisu. Łatwiej mu się również zdecydować na dodatkowe naprawy samochodu. Aplikacja, ułatwiając komunikację sprawia, że praca serwisanta jest lepiej rozumiana, a klient ma pewność, iż płaci za potrzebne naprawy. 

Dowiedz się więcej

Vianor rozpoczyna współpracę z Simple Rent
Vianor rozpoczyna współpracę z Simple Rent

Od lutego sieć serwisów samochodowych Vianor, licząca 40 placówek na terenie kraju, rozpoczyna współpracę z Simple Rent w zakresie obsługi flot oraz obsługi klientów indywidualnych. – „Podjęcie współpracy z Simple Rent jest odpowiedzią na stale rosnący rynek CFM i oczekiwania serwisów zrzeszonych w sieci Vianor. To także metoda na dotarcie oraz pozyskanie dodatkowej grupy klientów […]

Komentarze

Brak komentarzy