Nowe światła MaxLed – 401 DAYLINE i MaxLed 406

, 24 lutego 2014, 13:40

MaxLed 401 DAYLINE to nowość na rynku uniwersalnych świateł do jazdy dziennej. Jest to pierwszy model wykonany w technologii LedLine. W ofercie MaxLed pojawił się niedawno także model 406.

MaxLed 401 DAYLINE

Lampy wykorzystują najnowszą technologię, dzięki której uzyskano efekt jednolitego rozproszenia światła, bez widocznych punktów świetlnych i maksymalnie szeroką wiązkę światła. Dzięki wysokości lampy, wynoszącej tylko 21mm, nadają się one do montażu w wielu kratkach samochodów grupy VW.

Zastosowanie diod pochodzących od amerykańskiego producenta pozwala uzyskać maksymalnie czysty biały kolor o barwie 6000K oraz długą żywotność. Lampy posiadają 2-letnią gwarancję i homologację ECE.

MaxLed 406

Kolejny nowy model w ofercie MaxLed to 406, również posiadający homologację E4-87R. 406 posiada ergonomiczne wymiary, pozwalające na montaż lamp,
nawet w najbardziej zabudowanych grillach samochodów osobowych. Wymiary: 165mm x 18xmm x 36,5mm.
Diody posiadają moc 6W.

Każdy komplet lamp MaxLed posiada deklarację zgodności produktu z homologacją ECE. Więcej informacji na stronie producenta.

Dowiedz się więcej

Nowości w ofercie MaxLed
Nowości w ofercie MaxLed

Firma MaxLed wprowadziła do swojej oferty nowe światła do jazdy dziennej. Są to modele 405 CREE oraz MaxLed 410. MaxLed 405 CREE Model MaxLed 405 CREE to jedne z najmocniejszych 5-diodowych lamp na rynku. Dzięki wysokości lampy wynoszącej tylko 21mm, nadają się one do montażu w wielu kratkach samochodów grupy VW. Lampy MaxLed 405 szczególnie […]

Światła do jazdy dziennej MaxLed w sieci Feu Vert
Światła do jazdy dziennej MaxLed w sieci Feu Vert

Od 1 sierpnia 2013 r. w sieci Feu Vert dostępne są światła do jazdy dziennej marki MaxLed. Wśród dostępnych modeli znajdują się także 404 CREE i 506S. Światła można kupić w Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Katowicach i Łodzi. Model 404 CREE cechuje się długością 12,5cm, co pozwala na montaż prawie w każdym aucie. Z kolei model […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Jackson, 22 sierpnia 2015, 16:56 1 0

Zasadniczą wadą 401 jest podzielona lampa na pół (widać to dokładnie na pierwszym zdjęciu gdzie ledy są wyłączone) co daje taki efekt, że stojąc pod niewielkim nawet kątem widać, jak jedna połówka świeci znacznie mocniej od drugiej. W rzeczywistości w ładny słoneczny dzień wygląda jakby lampa była 'nadpalona'. Fotografowanie ledów do jazdy dziennej w ciemności ma chyba za zadanie tylko zamaskować ten walor lampy. Ja się nabrałem, decydowanie zawiodłem się na tym produkcie i go nie polecam!

Odpowiedz