Comma wdraża nowy wizerunek

8 stycznia 2014, 14:01

Firma Comma Oil & Chemicals ujawniła swoją nową wizualną tożsamość. Nowe logo składa się głównie z kolorów czerwonego i białego, a hasło „Pewność rodzi się w sercu” ma odzwierciedlać zaufanie pracowników firmy do jakości oferowanych przez nią produktów.

– „To jest fascynujący okres dla firmy Comma. Jesteśmy obecni na nowych rynkach międzynarodowych i chcemy, aby nowy wizerunek odzwierciedlił ten wspaniały okres oraz nasze produkty najwyższej jakości. Chcemy, aby nasz nowy wizerunek był odważny, nowoczesny i jednocześnie wciąż rozpoznawany jako wizerunek firmy Comma. Podjęliśmy decyzję, aby skupić się na promowaniu zaufania, ponieważ jest ono według nas niezbędne w celu wzmacniania naszej pozycji jako dostawcy światowej klasy produktów oraz wszelkich form pomocy.” – tłumaczy rzecznik firmy Comma, Mike Bewsey.

Nowy wygląd obejmie też ofertę opakowań – zmienia się ich kształt, a na każdej etykiecie znajdzie się flaga brytyjska, która będzie podkreślała brytyjską tożsamość produktu.

Firma Comma, założona w 1965 r. jako przedsiębiorstwo komponujące oleje, jest obecnie oddziałem wiodącego konglomeratu brazylijskiego — firmy Cosan. Przedsiębiorstwo oferuje swoim klientom produkty Comma na ponad 40 rynkach na świecie.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!