Koszty coraz mniej ważne dla kierowców? Nowy projekt Getin Noble Bank

, 14 listopada 2013, 15:09

Getin Noble Bank zauważył, że coraz większa grupa kierowców poszukuje rozwiązań, które ułatwią im załatwianie wszystkich spraw dotyczących samochodu – przeglądów technicznych, napraw i ubezpieczenia. W odpowiedzi na to zainteresowanie wkrótce udostępni portal Bank Kierowcy. Naprawy pojazdów oraz inne usługi serwisowe zlecone za pośrednictwem portalu będą wykonywane przez autoryzowane serwisy.

Portal Bank Kierowcy, który pod koniec listopada 2013 r. będzie dostępny dla właścicieli samochodów, ma pomóc w znalezieniu odpowiedniego pojazdu, jego zakupie, ubezpieczeniu, naprawach i sprzedaży. Zebranie wszystkich usług w jednym miejscu spotkało się z entuzjazmem ponad dwóch trzecich kierowców.

Według badania, które zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie 403 właścicieli samochodów (kobiet i mężczyzn), kierowcom najbardziej zależy na wsparciu przy zakupie pojazdu poprzez ocenę jego stanu technicznego i wycenę wartości (76 proc. ankietowanych było zainteresowanych taką usługą), pomocy w sprzedaży starego samochodu (78 proc.) oraz możliwość otrzymywania informacji na temat płatności rat, przypominanie o kolejnych przeglądach technicznych i ubezpieczeniach pojazdów, itp. Badani kierowcy wykazali również duże zainteresowanie zorganizowaniem napraw pojazdów (64 proc.) oraz prowadzeniem wirtualnej książki serwisowej. Dużej części ankietowanych najbardziej odpowiadała elektroniczna forma załatwiania wszystkich formalności związanych z pojazdem, która przekłada się na dużą oszczędność czasu.

Co zaoferuje Bank Kierowcy posiadaczom samochodów? Zbierze najważniejsze usługi związane z samochodem w jednym miejscu. Można je podzielić na trzy grupy:

  • Finansowanie, czyli informacje o kredycie, leasingu lub wynajmie długoterminowym.
  • Produkty dodatkowe, czyli ubezpieczenia, rachunki i karty paliwowe.
  • Dodatkowe usługi związane z posiadaniem auta, czyli oferty dealerów, komisów, pojazdów poleasingowych i powindykacyjnych, organizowanie naprawy samochodu, wymiana opon, itp.

W ramach Banku Kierowcy swoje usługi świadczyć będą m.in. DEKRA (ocena stanu technicznego przy zakupie nowego pojazdu), Oponeo (wymiana opon) oraz Autoryzowane Stacje Obsługi, które zajmą się naprawami zorganizowanymi za pośrednictwem portalu.

Kierowcy zainteresowani zakupem nowego samochodu, oprócz możliwości skorzystania z usług rzeczoznawcy, znajdą w portalu ogłoszenia kilku popularnych portali. Będą też mieli możliwość zakupu pojazdu poleasingowego lub powindykacyjnego.

– „Jesteśmy obecnie jednym z największych polskich banków pod względem usług leasingowych i liczby udzielanych kredytów samochodowych. Dzięki temu znamy i dobrze rozumiemy potrzeby kierowców, którzy od instytucji takich jak nasza oczekują kompleksowego wsparcia i doradztwa przy podejmowaniu ważnych decyzji związanych z zakupem i utrzymaniem pojazdu. Bank Kierowcy to nasza odpowiedź na te oczekiwania i potrzeby. To użyteczne rozwiązanie, którego główną zaletą jest wygoda użytkowania, dostęp do praktycznych informacji i atrakcyjnych ofert partnerskich. A wszystko to w jednym miejscu” – powiedział Grzegorz Tracz, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

Indywidualni posiadacze samochodów coraz bardziej cenią swój czas – rozwiązania takie jak Bank Kierowcy mogą więc spotkać się z dużym zainteresowaniem kierowców. Serwisy niezależne nie powinny lekceważyć takich inicjatyw i zareagować na coraz większe zaangażowanie autoryzowanych stacji obsługi w walkę o właścicieli samochodów ciągłym rozwojem i szybkim odpowiadaniem na potrzeby klientów.

 

Bank Kierowcy będzie dostępny pod adresem www.bankkierowcy.pl.

Dowiedz się więcej

Na czym polega instalacja kasy fiskalnej?
Na czym polega instalacja kasy fiskalnej?

Rozporządzenie Ministra Finansów z 4 listopada 2014 zobowiązało mechaników i wulkanizatorów, którzy świadczą usługi na rzecz klientów indywidualnych, do zakupu kas fiskalnych. Wybór odpowiedniego urządzenia nie jest jednak jedyną rzeczą, o której będą musieli pamiętać właściciele warsztatów samochodowych oraz punktów wulkanizacji. Przed wydaniem pierwszego paragonu trzeba przejść przez określone procedury. – „Wszystkie etapy rozpoczęcia rejestracji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 18 listopada 2013, 9:10 0 0

Bank kierowcy jako instytucja zajmująca się autem od zakupu poprzez obsługę aż do sprzedaży, to naprawdę dobry pomysł. Pomocne może okazać się doradztwo przy ocenie stanu technicznego auta.

Odpowiedz

Anonim, 19 listopada 2013, 10:19 0 0

bardzo dobry pomysł, bo ja kobieta potrzebuje takich usług :)i wycena i ocena stanu technicznego, trzymam więc kciuki, zeby się powiodło

Odpowiedz

Anonim, 21 listopada 2013, 10:25 0 0

Ja prowadzę warsztat i moim zdaniem takie rozwązanie nie ma racji bytu. W dzisiejszych czasach ludzie nie chcą korzystać z usługi sprawdzenia samochodu przed zakupem. Oczywiście gdyby była ona darmowa to tak :] No chyba że Bank Kierowcy będzie instytucją charytatywną :] Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 21 listopada 2013, 10:53 0 0

Dokładnie wszystkie wymienione wyżej usługi oferujemy klientom w naszym serwisie już od lat, czyli wszelkie naprawy, przeglądy,również przegląd i pomoc przy zakupie, książka serwisowa itp. i żadnego szału niema, ludzie nie chcą wiedzieć co kupują. Zdecydowaną większość interesuje tylko cena czyli koszty, jak znam ten bank (mieliśmy u nich kredyt) to życzę powodzenia, a jak jeszcze będą pośredniczyć w naprawach w stacjach autoryzowanych to na pewno BĘDZIE TANIO, oni nic nie zrobią żeby nie zarobić.

Odpowiedz

Anonim, 21 listopada 2013, 11:34 0 0

"kierowcom najbardziej zależy na wsparciu przy zakupie pojazdu poprzez ocenę jego stanu technicznego i wycenę wartości (76 proc. ankietowanych było zainteresowanych taką usługą)"

Usługa oparta w całości na zaufaniu klienta do sprawdzającego. Bank w razie kłopotów i tak zasłoni się regulaminem, a klient pogada sobie z zawsze kompetentną infolinią. Poza tym ciekawe ile rzeczoznawca z Dekry i punkt serwisowy za usługę sobie policzą, bo żeby to miało ręce i nogi trzeba trochę czasu na podnośniku poświęcić.
"pomocy w sprzedaży starego samochodu"

Sprzedać samochód nie jest wcale trudno. Gorzej ze sprzedażą w dobrej cenie, a jeszcze trudniej w cenie wymarzonej przez właściciela. Dekra wyceni, komis od Getinu zaproponuje, klient zapłaci, sprzeda i zapłacze :)

Odpowiedz

Anonim, 21 listopada 2013, 12:11 0 0

Getin zlecił pewnie badania focusowe i na etapie deklaracji klientów wszystko wyszło wspaniale. Nic tylko zacierać ręce, bo bank zwietrzył pole do zaproponowani nowej usługi. Rzeczywistość jest jednak inna. Grupa klientów zainteresowanych tego typu usługami będzie ograniczona do (co najwyżej) grupy ludzi z najwyższymi dochodami. W sferze deklaracji kierowcy mówią, że - owszem - potrzebują pomocy przy zakupie używanego auta, przy jego sprzedaży także, równie chętnie deklarują żeby im ktoś pomógł w kwestii serwisu, ubezpieczeń, itd., natomiast jak trzeba za to zapłacić to proszą "szwagra" o pomoc. Tyle w temacie.

Odpowiedz

Anonim, 23 listopada 2013, 10:02 0 0

BANK NIE ROBI NIC GRATIS. MUSZĄ MIEĆ NA TYM INTERES. WSZYSCY PCHAJĄ SIĘ DO MOTORYZACJI, A TERAZ NAWET BANKI.

Odpowiedz