Rozpoczynamy badanie rynku filtrów

, 21 lutego 2005, 0:00

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu rynku filtrów w Polsce. Badanie skierowane jest do wszystkich osób działających w branży motoryzacyjnej. Tematyka badań dotyczy wizerunku produktu, słabych i silnych stron, polityki dystrybucji, trwałości i wielu innych ważnych elementów. Zleceniodawcami badań oraz sponsorami nagród są między innymi firmy: Filtron, Mann, Knecht/Mahle jak również niektórzy dystrybutorzy części samochodowych. Wyniki badań otrzymają wyłącznie zarejestrowani czytelnicy MotoFocus, którzy wypełnią całą ankietę. Dostępna jest ona na naszej stronie w dziale Badanie rynku lub pod adresem www.motofocus.pl/ankieta . Tym razem przewidzianych jest aż 81 nagród. Pierwsza osoba, która wypełni całkowicie ankietę otrzyma w prezencie torbę podróżną, druga osoba otrzyma kalendarz elektroniczny z kalkulatorem, a dla trzeciej osoby przewidziana jest kurtka. Wśród uczestników naszej ankiety zostaną wylosowane nagrody takie jak: urządzenie wielofunkcyjne (ksero kolor, skaner, drukarka) – Lexmark, telefon bezprzewodowy, czajnik elektryczny, 2 kurtki, 2 torby podróżne, 3 plecaki, 1 torba skórzana damska, 2 kombinezony, 10 kalendarzy elektronicznych z kalkulatorem, 4 zegary ścienne, 2 zegarki na rękę, 16 kubków, 16 kufli, 10 koszulek polo, 10 zestawów niespodzianek. Dzięki temu badaniu producenci filtrów będą mogli łatwiej dostosować się do Państwa oczekiwań i potrzeb. Dlatego prosimy bardzo o szczegółowe wypełnienie ankiety.

Komentarze

Brak komentarzy