Badanie: Internet w branży motoryzacyjnej – zachęcamy do udziału!

, 18 września 2013, 15:22

Technologia mobilna, portale społecznościowe to dziś codzienność. Niektóre branże gospodarki korzystają z nowych wynalazków techniki w bardzo dużym stopniu. Jak portale, platformy społecznościowe czy fora internetowe wykorzystywane są przez niezależny rynek motoryzacyjny?

Jak wykorzystujesz możliwości Internetu?

Czy pracownicy warsztatów posiadają swoje profile na Facebooku? Jak często warsztatowcy korzystają z opinii zamieszczanych przez ich kolegów na forach internetowych? Nasz aktualny projekt badawczy porusza te właśnie kwestie. Zapraszamy do udziału w badaniu. Zgodnie z naszym zwyczajem wszyscy uczestnicy badania otrzymają obszerne fragmenty raportu.

Weź udział w badaniu: Internet w branży motoryzacyjnej

Dowiedz się więcej

Masz wiadomość – cykl badań reakcji na zapytanie mailowe
Masz wiadomość – cykl badań reakcji na zapytanie mailowe

Rozwój technologiczny sprawia, iż coraz częściej, aby uzyskać potrzebne informacje, nie musimy wychodzić z domu i rozmawiać z innymi ludźmi. Poczta elektroniczna, portale społecznościowe, komunikatory to „wynalazki” ostatnich lat, dzięki którym mamy dostęp do różnorodnej wiedzy bez kontaktu z drugim człowiekiem. Biznes chętnie korzysta z nowych technologii, dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy firmy umieli […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 18 września 2013, 15:37 0 0

"Zapraszamy do udziału w badaniu. Zgodnie z naszym zwyczajem wszyscy uczestnicy badania otrzymają obszerne fragmenty raportu."

- brałem kilka razy udział i nigdy nie dostałem nawet jednego fragmentu raportu.

Dla zminimalizowania ryzyka błędu - udział w jednym badaniu brałem dwukrotnie podając dwa różne maila.

Wydaje mi się, że zbyt duże pieniądze wchodzą w grę i z darmo się tego nie daje. Tanim kosztem załatwiony temat.

Odpowiedz

Anonim, 19 września 2013, 9:24 0 0

Racja ja też brałem udział w kilku i nic, bądź też dostałem coś z czego nic nie wynikało.
Polacy powariowali z tymi forami, co tam nawiedzeni "fachowcy" wypisują za bzdury to się w głowie nie mieści.
Panowie wiedzę się kupuje i wiedzę się sprzedaje, tylko politykier i idiota chwali się swoją wiedzą na jakichś forach, trzeba pracować a nie siedzieć i czytać jakieś bzdury które powodują tylko zamęt i potem naładowani taką "wiedzą" jadą do serwisu i tylko stwarzają problemy.
Jak tak dalej będzie to trzeba będzie zwolnić fachowców a w to miejsce zatrudnić zakręcaczy którzy będą wykonywać polecenia klientów "fachowców", czysta paranoja,a może Polska już jest w 25 wieku?.

Odpowiedz

Anonim, 19 września 2013, 10:34 0 0

Szanowni Państwo,

Skrócone Wyniki badań zawsze wysyłane są do respondentów, czego dowodem są maile zwrotne z podziękowaniami.

Czasami zdarza się jednak, że adresy mailowe, podane przez osoby biorące udział w badaniu zawierają błędy lub skrzynki mailowe są przepełnione. W takich przypadkach niestety nie jesteśmy w stanie dostarczyć obiecanych fragmentów raportów.

Jeśli ktoś z Państwa brał udział w naszym badaniu i nie otrzymał skróconej wersji raportu bardzo proszę o kontakt na adres mailowy: marcin.nowak@motofocus.pl.

Pozdrawiam
Marcin Nowak

Odpowiedz

Anonim, 10 listopada 2013, 18:20 0 0

Z moich badań jako prowadzący serwis internetowy: http://5051.us wynika, że z narzędzi interentowych korzysta bardzo niski procent usługodawców.
Komputer wykorzystywany jest wyłacznie do wystawiania faktur. Młodzi fachowcy, korzystają z forów internetowych w celu poszukiwania rozwiazań problemów związanych z usterkami. Natomiast działaność promocyjna jest zupełnie ignorowania, uważa się, że nie ma takiej potrzeby gdyż segmentacja klientów wskazuje na to, że ich znaczna większość 80% obojętnie traktuje poziom usług, a głownym czynnikiem decydującym o zleceniu jest położenie usługodawcy związane z bliskością miejsca zamieszkania.
Polecam lekturę artykułów na stronach http://5051.us

Odpowiedz

Anonim, 10 listopada 2013, 18:21 0 0

Z moich badań jako prowadzący serwis internetowy: http://5051.us wynika, że z narzędzi interentowych korzysta bardzo niski procent usługodawców.
Komputer wykorzystywany jest wyłacznie do wystawiania faktur. Młodzi fachowcy, korzystają z forów internetowych w celu poszukiwania rozwiazań problemów związanych z usterkami. Natomiast działaność promocyjna jest zupełnie ignorowania, uważa się, że nie ma takiej potrzeby gdyż segmentacja klientów wskazuje na to, że ich znaczna większość 80% obojętnie traktuje poziom usług, a głownym czynnikiem decydującym o zleceniu jest położenie usługodawcy związane z bliskością miejsca zamieszkania.
Polecam lekturę artykułów na stronach http://5051.us

Odpowiedz