TRW Automotive na targach IAA we Frankfurcie

, 5 września 2013, 13:36

Podczas targów we Frankfurcie firma TRW zaprezentuje technologie stanowiące pierwszy krok w stronę jazdy półautonomicznej. Będą to zaawansowane technologicznie aktywne, pasywne i zintegrowane systemy bezpieczeństwa.

TRW na Internationale Automobil-Ausstellung

Na tegorocznych międzynarodowych targach motoryzacyjnych IAA, TRW zaprezentuje  wśród całej gamy rozwiązań technologicznych, układy wspomagania kierowcy, takie jak opracowana przez TRW najnowszej generacji kamera wideo S-CAM 3 oraz radar AC1000. Prezentowane będą także inteligentne jednostki sterujące, takie jak TRW Safety Domain ECU (SDE), która może łączyć liczne funkcje kontroli podwozia i wspierania kierowcy, siłowniki, obejmujące zintegrowane systemy kontroli hamowania oraz elektrycznego wspomagania układu kierowniczego, a także adaptacyjne systemy bezpieczeństwa oraz rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo pasażerów na tylnym siedzeniu.

TRW zaprezentuje kilka nowych technologii poprawiających bezpieczeństwo:

  • Kamerę wideo najnowszej generacji S-CAM 3 o sześciokrotnie większej mocy przetwarzania w stosunku do obecnej kamery S-CAM i większej wydajności, wyposażoną w szereg nowych zaawansowanych funkcji.
  • Opracowane przez TRW najnowszej generacji radary AC1000, które mogą być stosowane do wykrywania przeszkód z przodu, z tyłu i z boku pojazdu; są w stanie również wykrywać pieszych.
  • Najnowszej generacji jednostka sterująca Safety Domain ECU (SDE) gromadzi, przetwarza imponujące ilości danych i na jej podstawie uruchamia zaawansowane funkcje bezpieczeństwa.
  • Technologie bezpieczeństwa biernego dla pasażerów na tylnym siedzeniu.

 

Peter Lake, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży i rozwoju biznesowego w firmie TRW Automotive, powiedział:

– „Branża motoryzacyjna wchodzi w okres wielkich zmian, ponieważ rynek dąży do znaczącego ograniczenia liczby ofiar wypadków drogowych w tym dziesięcioleciu oraz w kolejnych latach. Choć zaawansowane technologie w zakresie bezpieczeństwa są od kilku lat dostępne w samochodach luksusowych, regulacje prawne, ratingi organizacji New Car Assessment Program, zachęty ze strony ubezpieczycieli i oczekiwania konsumentów sprawiają, że rozwiązania te są instalowane w samochodach bardzo różnych segmentów.
Obecne technologie stają się coraz bardziej zaawansowane – już nie tylko ostrzegają kierowców, lecz aktywnie interweniują w sytuacjach krytycznych, pomagając w zapobieganiu wypadkom lub ograniczaniu ich skutków. Opracowaliśmy mapę wdrożenia nowych technologii wspierającą nasze dążenia do osiągnięcia jazdy półautonomicznej: od ostrzeżeń, przez wspomaganie, aż po jazdę z funkcją przypominającą autopilota, z kierowcą stanowiącym część systemu oraz układami, które w określonych warunkach są w stanie przejąć kontrolę nad pojazdem”.

Na wystawie zorganizowanej na wrześniowych targach IAA we Frankfurcie odwiedzający będą mogli z bliska przyjrzeć się rozwiązaniom TRW dzięki zaawansowanym technicznie prezentacjom, demonstracjom i symulacjom. Stanowisko firmy można znaleźć w pawilonie F20 w sali 8.

Dowiedz się więcej

TRW na 13. Targach Inter Cars
TRW na 13. Targach Inter Cars

TRW zaprasza na swoje stoisko na Targach Inter Cars, które odbędą się już w najbliższy weekend. Firma zaprezentuje kilka ciekawych zagadnień, produktów oraz atrakcji dla zwiedzających. Wśród produktów, które zaprezentuje TRW znajdą się m.in.: Klocki hamulcowe TRW z powłoką Cotec – innowacyjną krzemianową warstwą na materiale ciernym klocka, która znacząco wpływa na skrócenie drogi hamowania […]

Nowy materiał cierny od TRW – dla SUVów i małych dostawczaków
Nowy materiał cierny od TRW – dla SUVów i małych dostawczaków

Firma TRW Automotive Aftermarket wprowadza na rynek europejski nowy typ materiału ciernego klocków hamulcowych. Został on zaprojektowany z myślą o wymaganiach grupy samochodów dostawczych oraz aut z segmentu SUV. Specjalne klocki hamulcowe do SUVów i dostawczych Materiał poprawia stabilności i efektywność hamowania pojazdów o największym współczynniku produkcji energii kinetycznej. Wybrana grupa klocków zostanie zastąpiona nowymi […]

Radar 24 GHz od TRW w nowych Citroenach C4 Picasso
Radar 24 GHz od TRW w nowych Citroenach C4 Picasso

Firma TRW Automotive rozpoczęła instalowanie długo oczekiwanego radaru AC100 24 GHz na nowej płycie podłogowej EMP2 koncernu PSA. Pierwszym pojazdem, w którym zainstalowano ten radar, jest zaprezentowany latem 2013 r. Citroen C4 Picasso. Kolejnym modelem będzie nowy Peugeot 308, który zostanie zaprezentowany pod koniec 2013 r. Bezpieczeństwo dzięki radarowi 24 GHz Radar AC100 instalowany na […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!