Smartfony w warsztacie – wyniki ankiety

16 lipca 2013, 9:38

Przenośne urządzenia, pozwalające na korzystanie z internetu w każdym miejscu powoli stają się coraz bardziej popularne. Korzysta z nich także spore grono pracowników warsztatów, co pokazują wyniki naszej ankiety.

Pół na pół – wyniki ankiety dotyczącej urządzeń mobilnych

Dzięki smartfonom i tabletom można korzystać m.in. z katalogów części. Często są one połączone z instrukcjami montażu, również w formie video. Aplikacje ułatwiają dostęp do danych, do których dawniej nie można było dotrzeć, lub wymagało to długotrwałego wertowania kart katalogów. W internecie można też w łatwy i szybki sposób skonsultować się w sprawie naprawy z kolegami po fachu" lub przeczytać o nowościach z branży, np. na łamach naszego portalu.

Największa część użytkowników, którzy wzięli udział w naszej ankiecie przyznała, że często korzysta z urządzenia mobilnego podczas pracy w warsztacie. Taką odpowiedź wskazało ponad 32% ankietowanych. Sporadycznie z urządzeń mobilnych w warsztacie korzysta 17% użytkowników. W sumie do obcowania z nowymi technologiami w warsztacie przyznało się więc ok. połowy ankietowanych.

26% warsztatowców posiada urządzenie mobilne, ale nie korzysta z niego podczas pracy. Z kolei jedna czwarta głosujących, w ogóle nie posiada sprzętu umożliwiającego korzystanie z internetu w każdym miejscu.

Pewne jest, że w najbliższym czasie coraz większa liczba producentów części będzie proponowała użytkownikom aplikacje, które mogą pomóc w codziennej pracy w warsztacie. Zainteresowanie urządzeniami mobilnymi wśród osób z branży motoryzacyjnej powinno rosnąć wraz z rozwojem technologii i zwiększaniem się ilości przydatnych programów.

Dowiedz się więcej

Smartfon przydatny w warsztacie? Ankieta.
Smartfon przydatny w warsztacie? Ankieta.

Postęp technologiczny otwiera nowe możliwości także przed pracownikami warsztatów. Dzięki powszechnemu dostępowi do internetu i urządzeniom mobilnym mogą oni w trakcie pracy korzystać z pomocy technicznej, aplikacji oraz być w kontakcie z innymi przedstawicielami swojej branży. Jak wiele osób korzysta z tych możliwości? Internet pomocny w warsztacie Dzięki smartfonom i tabletom nie jesteśmy już zmuszeni […]

Niespodziewany wzrost kosztu naprawy a reakcje klientów. Ankieta.
Niespodziewany wzrost kosztu naprawy a reakcje klientów. Ankieta.

W pracy mechanika zdarzają się sytuacje, w których, aby poprawnie wykonać naprawę, należy zmienić pierwotny plan działania. Czasem wiąże się to z wymianą większej liczby części. Czy klienci podchodzą do takich sytuacji z należytą wyrozumiałością? Czy klienci ufają mechanikom? Mechanik nie zawsze jest w stanie określić wszystkie czynności, które będzie trzeba wykonać w danym pojeździe, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!