Serwis wsparcia technicznego Texy oficjalnie otwarty

, 26 czerwca 2013, 15:40

Texa uruchomiła oficjalnie Serwis Wsparcia Technicznego Call Center w Polsce. W rzeczywistości działa on na rynku już od kilku lat i obejmuje wsparciem wszystkich użytkowników sprzętu TEXA posiadających aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych.

Oficjalne otwarcie serwisu i promocja

CALL CENTER TEXASerwis został otwarty dla użytkowników testerów diagnostycznych TEXA w środowiskach CAR i TRUCK. Zdaniem Texy, wydłużony okres wdrożenia pozwolił na doskonałe przygotowanie operatorów oraz pełne dostosowanie wsparcia do oczekiwań warsztatów w Polsce. Zadaniem Call Center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcia podczas diagnostyki i naprawy pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych.

Infolinia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8:30-16:30 pod numerem telefonu: 0048.12 617 05 17 (stawka zgodnie z cennikiem operatora) i obsługiwana jest w języku polskim. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie Texa i dostarczonego wcześniej użytkownikom.

Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia w ramach Call Center. Może to być klasyczna rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy z możliwością załączenia informacji graficznych oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Taki rodzaj usług łączy w sobie niskie koszty i szybki czas reakcji.

Warunkiem koniecznym do otrzymania wsparcia w ramach Serwisu wsparcia telefonicznego jest  posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz posiadanie wykupionej usługi Tex@info, w skład której wchodzą następujące usługi:

  1. Call Center
  2. Biuletyny techniczne – kompletne procedury naprawcze i serwisowe
  3. Wyszukiwanie rozwiązań powered by Google – funkcja umożliwiająca sprawne przeszukiwanie bazy danych Texa w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych

 

Uruchomieniu Serwisu Call Center towarzyszy promocja, która oferuje nieodpłatny dostęp do pakietu usług TEX@INFO, wymienionych powyżej, dla wszystkich posiadaczy aktywnego abonamentu TEXPACK CAR lub TRUCK. Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Technicznym pod numerem telefonu 12/263 10 12.

Dowiedz się więcej

Nano Service Clima – nowość Texy na targach ProfiAuto 2013
Nano Service Clima – nowość Texy na targach ProfiAuto 2013

Podczas wizyty na stoisku wystawowym Texa mieliśmy okazję zapoznać się z najnowszym produktem firmy. Jest to niewielkie urządzenie o nazwie Nano Service Clima. Texa Nano Service Clima W czasie targów ProfiAuto, przedstawiciele firmy Texa prezentowali możliwości urządzenia Nano Service Clima na przykładzie maszyny do klimatyzacji Konfort 780 R oraz samochodu BMW serii 1. Równocześnie sprzęt […]

TEXA prezentuje IDC4 CAR 49/50 i wirtualny sklep
TEXA prezentuje IDC4 CAR 49/50 i wirtualny sklep

Oprócz nowej wersji oprogramowania CAR 49/50, TEXA zaprezentowała wirtualny sklep TEXA APP, w którym można łatwo poszerzyć funkcjonalność oprogramowania przez złożenie zamówienia aktywacji aplikacji związanych z naprawami. TEXA APP podzielona jest na dwie sekcje: TEXA’S APP: lista programów i aplikacji opracowanych przez TEXA, które umożliwiają na przykład na poszerzenie pokrycia i funkcjonalności oprogramowania poprzez aktywację […]

Aktualizacja oprogramowania BIKE Magneti Marelli
Aktualizacja oprogramowania BIKE Magneti Marelli

Firma Magneti Marelli Aftermarket przygotowała kolejną wersję oprogramowania dedykowanego motocyklom do urządzeń Vision, Smart, Flex i Logic. Wybrane systemy obsługiwane przez wersję 20 to: ABS, elektronika silnika, immobilizer, BBS-DTC i inne. Pełna lista systemów obsługiwanych przez oprogramowanie BIKE w wersji 20 jest dostępna w załączonym pliku. Pobierz listę systemów obsługiwanych przez oprogramowanie BIKE w wersji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!