Dwa nowe podkłady DuPont Refinish do autobusów i samochodów ciężarowych

, 13 września 2011, 13:59

Marka DuPont Refinish wprowadza na rynek dwa nowe podkłady bez szlifowania P731-P737 oraz P721-P727. Mogą one być mieszane w różnych proporcjach tak, aby uzyskać pięć dodatkowych odcieni szarości. Pierwsze podkłady stworzono do stosowania metodą mokro na mokro, zaś P721-P727 – do stosowania z rozpuszczalnikowymi lakierami bazowymi.

Podkłady bez szlifowania, biały P731 oraz czarny P737, służą jako podwarstwy dla wszystkich wodorozcieńczalnych lakierów bazowych oraz warstw wierzchnich Imron® Fleet Line Topcoats marki DuPont Refinish. W ramach systemu ValueShade® mogą być mieszane w różnych proporcjach tak, aby uzyskać pięć dodatkowych odcieni szarości. Te dwuskładnikowe podkłady mogą być stosowane do wszystkich wielkości napraw i zostały opracowane specjalnie do wydajnego stosowania, metodą mokro na mokro, na autobusach i samochodach ciężarowych.

Podkłady bez szlifowania P721 i P727 mają takie same właściwości jak P731 i P737 – również mogą być stosowane w sytemie ValueShade® , lecz przewidziane są do stosowania z rozpuszczalnikowymi lakierami bazowymi i z warstwami wierzchnimi Imron® Fleet Line Topcoats.

– „Podkłady bez szlifowania P721- P727 oraz P731-P737 dają naszym warsztatom  maksymalną wszechstronność. Oba zestawy nadają się do szerokiego zastosowania w dużym zakresie temperatur otoczenia i pomagają lakiernikom oszczędzać czas, niezależnie od tego czy po ich zastosowaniu nakłada się rozpuszczalnikowe lub wodorozcieńczalne warstwy bazowe, czy też rozpuszczalnikowe warstwy wierzchnie 2K.” – powiedziała Barbara Budka, Koordynator ds. Marketingu DuPont Refinish.

Więcej informacji o podkładach na stronie www.dupontrefinish.com.pl

Dowiedz się więcej

DuPont Refinish wprowadza kolory z efektem specjalnym
DuPont Refinish wprowadza kolory z efektem specjalnym

Marka DuPont Refinish wprowadza na rynek linię lakieru ChromaLusion® WB umożliwiającego uzyskanie efektów specjalnych, do stosowania z lakierem bazowym Cromax® Pro. Dzięki ChromaLusion® WB wydaje się, że pojazd zmienia kolor w zależności od miejsca padania światła, kąta patrzenia na pojazd oraz kształtu elementu. Barbara Budka, Kolor Koordynator DuPont Refinish, powiedziała: „ChromaLusion®  WB to elitarny typ […]

Środki smarujące Krytox redukują hałas w kabinie samochodu
Środki smarujące Krytox redukują hałas w kabinie samochodu

Już niewielka ilość wysokiej jakości środka smarującego DuPont™ Krytox® może zapobiec występowaniu nieprzyjemnych trzeszczących dźwięków wydawanych przez elementy z tworzyw sztucznych i gumy stosowanych w nadwoziach i wnętrzach współczesnych samochodów. Tego typu środki smarujące są nie tylko łatwe do nakładania na elementy, ale też zachowują swoje właściwości zarówno w najwyższych, jak i arktycznie niskich temperaturach. […]

Lakiernia Volvo: mniej lakieru, więcej ekologii
Lakiernia Volvo: mniej lakieru, więcej ekologii

Volvo Trucks nie tylko ogranicza zużycie paliwa przez produkowane przez siebie samochody ciężarowe. Modernizuje także zakłady produkcyjne, by zminimalizować ich oddziaływanie na środowisko. Po zredukowaniu zużycia energii i lakieru oraz zmniejszeniu emisji rozpuszczalników do atmosfery, lakiernia Volvo – położona w północnej Szwecji – jest najbardziej przyjaznym dla środowiska obiektem tego typu na świecie. Względy ekologiczne […]

Marka DuPont Refinish udoskonala swoje wysokowydajne podkłady
Marka DuPont Refinish udoskonala swoje wysokowydajne podkłady

Wysokowydajne podkłady DuPont Refinish 1051R i 1057R– biały i czarny – można mieszać w różnych proporcjach, by nadać im pięć dodatkowych odcieni szarości. Te siedem odcieni jest istotą chronionej patentem koncepcji ValueShade®, w myśl której każdy lakier nawierzchniowy jest dopasowywany kolorystycznie do jednego z odcieni w celu optymalizacji pokrycia i zmniejszenia zużycia lakieru. Wysokowydajne 1051R […]

DuPont Refinish żegna się z ołowiem
DuPont Refinish żegna się z ołowiem

Marka Dupont Refinish zobowiązała się do zaprzestania stosowania pigmentów ołowiowych w swoich lakierach renowacyjnych. Wszystkie receptury zostały już zweryfikowane, zaś pozostała cześć lakierów jest wycofywana lub odpowiednio modyfikowana tak aby nie zawierały one ołowiu. . Dupont Refinish chcąc sprzedawać produkty przyjazne środowisku, zdecydował się na zastąpienie szkodliwych pigmentów ołowiowych innymi związkami chemicznymi. „Mimo, iż producenci […]

Komentarze

Brak komentarzy