Marka DuPont Refinish wprowadza na rynek dwa nowe podkłady bez szlifowania P731-P737 oraz P721-P727. Mogą one być mieszane w różnych proporcjach tak, aby uzyskać pięć dodatkowych odcieni szarości. Pierwsze podkłady stworzono do stosowania metodą mokro na mokro, zaś P721-P727 – do stosowania z rozpuszczalnikowymi lakierami bazowymi.
Podkłady bez szlifowania, biały P731 oraz czarny P737, służą jako podwarstwy dla wszystkich wodorozcieńczalnych lakierów bazowych oraz warstw wierzchnich Imron® Fleet Line Topcoats marki DuPont Refinish. W ramach systemu ValueShade® mogą być mieszane w różnych proporcjach tak, aby uzyskać pięć dodatkowych odcieni szarości. Te dwuskładnikowe podkłady mogą być stosowane do wszystkich wielkości napraw i zostały opracowane specjalnie do wydajnego stosowania, metodą mokro na mokro, na autobusach i samochodach ciężarowych.
Podkłady bez szlifowania P721 i P727 mają takie same właściwości jak P731 i P737 – również mogą być stosowane w sytemie ValueShade® , lecz przewidziane są do stosowania z rozpuszczalnikowymi lakierami bazowymi i z warstwami wierzchnimi Imron® Fleet Line Topcoats.
– „Podkłady bez szlifowania P721- P727 oraz P731-P737 dają naszym warsztatom maksymalną wszechstronność. Oba zestawy nadają się do szerokiego zastosowania w dużym zakresie temperatur otoczenia i pomagają lakiernikom oszczędzać czas, niezależnie od tego czy po ich zastosowaniu nakłada się rozpuszczalnikowe lub wodorozcieńczalne warstwy bazowe, czy też rozpuszczalnikowe warstwy wierzchnie 2K.” –
powiedziała Barbara Budka, Koordynator ds. Marketingu DuPont Refinish.
Więcej informacji o podkładach na stronie www.dupontrefinish.com.pl
Dowiedz się więcej
Marka DuPont Refinish wprowadza na rynek linię lakieru ChromaLusion® WB umożliwiającego uzyskanie efektów specjalnych, do stosowania z lakierem bazowym Cromax® Pro. Dzięki ChromaLusion® WB wydaje się, że pojazd zmienia kolor w zależności od miejsca padania światła, kąta patrzenia na pojazd oraz kształtu elementu. Barbara Budka, Kolor Koordynator DuPont Refinish, powiedziała: „ChromaLusion® WB to elitarny typ […]
Już niewielka ilość wysokiej jakości środka smarującego DuPont™ Krytox® może zapobiec występowaniu nieprzyjemnych trzeszczących dźwięków wydawanych przez elementy z tworzyw sztucznych i gumy stosowanych w nadwoziach i wnętrzach współczesnych samochodów. Tego typu środki smarujące są nie tylko łatwe do nakładania na elementy, ale też zachowują swoje właściwości zarówno w najwyższych, jak i arktycznie niskich temperaturach. […]
Volvo Trucks nie tylko ogranicza zużycie paliwa przez produkowane przez siebie samochody ciężarowe. Modernizuje także zakłady produkcyjne, by zminimalizować ich oddziaływanie na środowisko. Po zredukowaniu zużycia energii i lakieru oraz zmniejszeniu emisji rozpuszczalników do atmosfery, lakiernia Volvo – położona w północnej Szwecji – jest najbardziej przyjaznym dla środowiska obiektem tego typu na świecie. Względy ekologiczne […]
Wysokowydajne podkłady DuPont Refinish 1051R i 1057R– biały i czarny – można mieszać w różnych proporcjach, by nadać im pięć dodatkowych odcieni szarości. Te siedem odcieni jest istotą chronionej patentem koncepcji ValueShade®, w myśl której każdy lakier nawierzchniowy jest dopasowywany kolorystycznie do jednego z odcieni w celu optymalizacji pokrycia i zmniejszenia zużycia lakieru. Wysokowydajne 1051R […]
Marka Dupont Refinish zobowiązała się do zaprzestania stosowania pigmentów ołowiowych w swoich lakierach renowacyjnych. Wszystkie receptury zostały już zweryfikowane, zaś pozostała cześć lakierów jest wycofywana lub odpowiednio modyfikowana tak aby nie zawierały one ołowiu. . Dupont Refinish chcąc sprzedawać produkty przyjazne środowisku, zdecydował się na zastąpienie szkodliwych pigmentów ołowiowych innymi związkami chemicznymi. „Mimo, iż producenci […]
Komentarze