Podczas obchodów rocznicy działalności marek OMODA & JAECOO na polskim rynku, importer ogłosił nową politykę serwisową. Jej priorytetem ma być dostępność części. Serwisy mają przyznawać wysokie rabaty za każde opóźnienie w dostawach.
Nowa polityka posprzedażowa importera chińskich marek pojazdów
Obawy o dostępność części zamiennych są jednym z głównych argumentów potencjalnych nabywców nowych samochodów, sceptycznych wobec chińskich marek. Importer OMODA & JAECOO stara się zmienić ten obraz. Obecny standard marek, zakładający 24 godziny na dostarczenie części zamiennych, zostanie rozszerzony. Od 3 października w przypadku braku dostawy części zamiennej w ciągu dnia roboczego następującego po złożeniu zamówienia, klienci indywidualni będą mogli skorzystać z nowej polityki – rabatu w wysokości 20% na zamówioną część.
Co jednak ważne, nowa polityka dotyczy części zamówionych i opłacanych przez klientów indywidualnych w autoryzowanych stacjach obsługi OMODA & JAECOO, niezwiązanych z naprawami gwarancyjnymi oraz likwidacją szkód wykonywaną z tytułu ubezpieczenia.
Marka OMODA & JAECOO w ciągu pierwszego roku działalności w Polsce rozwinęła obsługę serwisową i logistykę części zamiennych. Obecnie posiada ok. 2 000 m² powierzchni magazynowej, 24-godzinny czas dostawy z centralnego magazynu części w Duchnicach (współczynnik wypełnienia magazynu, z ang. fill rate – 99,8%). W ciągu roku rozwiązano 400 zgłoszeń technicznych i rozbudowano zespół ds. gwarancji (do 15 ekspertów). Przeprowadzono także 68 szkoleń dla sieci serwisowej. Z magazynu sprzedano łącznie ponad 13 000 referencji części.
Każdy samochód OMODA & JAECOO sprzedawany w Polsce objęty jest standardową 7-letnią gwarancją (lub 150 000 km), niezależnie od wersji napędu.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Marcin K., Częstochowa, 14 października 2025, 12:42 1 0
troche im zejdzie zanim to zbudują, jednak to przyjdzie bez dwóch zdań. na teraz dostepnosc czesci AM jak i OE dla chinczykow jest raczej kiepska; do tego dochodzi spory problem stosowania roznych typow tej samej czesci w jednym modelu; co maja na fabryce to pakuja w auto i do ludu. spore wyzwanie dla nas wszystkich :-) ta cała "czajna-fikacja"
Odpowiedz