BBB Industries, firma macierzysta znanych europejskich marek Metalcaucho, Budweg, Cautex, Alfa e-Parts, Inter-Turbo, FARE, Redline, STC, Axia i Mapco, zaprezentowała nową nazwę i logo. Dlaczego zdecydowała się na rebranding?
Nowa nazwa i logo znanej firmy motoryzacyjnej
BBB Industries, LLC (BBB), producent obsługujący rynki motoryzacyjne i przemysłowe w Ameryce Północnej i Europie, ogłasza rebranding na TERREPOWER. W ciągu ostatnich trzech dekad firma rozwinęła się od swoich korzeni w regeneracji części samochodowych do rozwijania swoich możliwości w zakresie regeneracji nowoczesnych technologii, takich jak np. pojazdy elektryczne. Dzięki zaawansowanym procesom regeneracji, reengineeringu i odzyskiwania materiałów, firma minimalizuje ilość odpadów, zmniejsza zależność od surowców i zwiększa efektywność wykorzystania zasobów.
Nazwa TERREPOWER to zbitek słów. Przedrostek pochodzący od francuskiego słowa oznaczającego „ziemię”, „Terre” oznacza zaangażowanie w ochronę cennych zasobów, podczas gdy „Power” odzwierciedla siłę i dążenie firmy do opracowywania inteligentniejszych, bardziej wydajnych rozwiązań produkcyjnych.
Rebranding zostanie wprowadzony globalnie w nadchodzących miesiącach, począwszy od zaktualizowanych zasobów marki i pakietu zasobów zaprojektowanych w celu umożliwienia pracownikom przyjęcia nowej tożsamości. W ramach tej transformacji w nadchodzącym tygodniu zostanie zaprezentowana nowo zaprojektowana strona internetowa.
Komentarze