Nowa pozycja na rynku opon w Europie. To submarka znanego producenta.

22 stycznia 2025, 12:23

Znany producent opon ogłosił dziś wprowadzenie na rynek europejski nowej submarki Optimo. Posunięcie to ma na celu zwiększenie udziału firmy w europejskim rynku, oferując zróżnicowane portfolio marek i produktów dostosowanych do potrzeb różnych segmentów klientów.

optimo hankook

Hankook wprowadza nową submarkę Optimo

Submarka Optimo koncentruje się na oponach do samochodów osobowych, obejmując swoim zasięgiem segment rynku o rosnącym popycie. Oferta obejmuje opony letnie, całoroczne i zimowe, kładąc nacisk na osiągi i niezawodność.

– W ostatnich latach firma Hankook odnotowała imponujący wzrost na rynku europejskim. Wprowadzając markę Optimo, wyznaczamy kurs mający na celu kontynuację tej historii sukcesu w przyszłości. – mówi Jongho Park, dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe. 

Optimo to nazwa zaczerpnięta od jednej z popularnych opon całorocznych Hankook. Marka ma symbolizować niezawodność i precyzyjnie dobrane portfolio produktów, odpowiadające na zróżnicowane potrzeby klientów.

Hankook planuje promować markę Optimo zarówno online, jak i offline, aby wzmocnić jej rozpoznawalność i lojalność klientów. Dodatek “Optimo, a Brand by Hankook Tire” ma podkreślać wiarygodność i niezawodność marki.

W drugim kwartale 2025 roku marka Optimo ma zostać wprowadzona na rynki poza Europą.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!