Znany producent opon ogłosił dziś wprowadzenie na rynek europejski nowej submarki Optimo. Posunięcie to ma na celu zwiększenie udziału firmy w europejskim rynku, oferując zróżnicowane portfolio marek i produktów dostosowanych do potrzeb różnych segmentów klientów.
Hankook wprowadza nową submarkę Optimo
Submarka Optimo koncentruje się na oponach do samochodów osobowych, obejmując swoim zasięgiem segment rynku o rosnącym popycie. Oferta obejmuje opony letnie, całoroczne i zimowe, kładąc nacisk na osiągi i niezawodność.
– W ostatnich latach firma Hankook odnotowała imponujący wzrost na rynku europejskim. Wprowadzając markę Optimo, wyznaczamy kurs mający na celu kontynuację tej historii sukcesu w przyszłości. – mówi Jongho Park, dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe.
Optimo to nazwa zaczerpnięta od jednej z popularnych opon całorocznych Hankook. Marka ma symbolizować niezawodność i precyzyjnie dobrane portfolio produktów, odpowiadające na zróżnicowane potrzeby klientów.
Hankook planuje promować markę Optimo zarówno online, jak i offline, aby wzmocnić jej rozpoznawalność i lojalność klientów. Dodatek “Optimo, a Brand by Hankook Tire” ma podkreślać wiarygodność i niezawodność marki.
W drugim kwartale 2025 roku marka Optimo ma zostać wprowadzona na rynki poza Europą.
Komentarze