Oferowanie klientom dodatkowych części zamiennych, takich jak wycieraczki, płyny czy filtr kabinowy – wraz z usługą wymiany, może przyczynić się do zwiększenia przychodów warsztatu. Czy jednak warsztaty wprowadziły na stałe taką praktykę? O to pytamy w naszej krótkiej ankiecie.
O jaką sytuację pytamy w naszej ankiecie? Do warsztatu przyjeżdża samochód na konkretną usługę – np. wymianę sprzęgła. Warsztat może wykonać tylko czynności zlecone przez klienta, ale może także np. zasugerować mu dodatkowo sprawdzenie stanu wycieraczek, akumulatora czy płynu hamulcowego i w razie potrzeby wykonać dodatkowo usługę wymiany.
Zachęcamy do poświęcenia kilkunastu sekund na udzielenie odpowiedzi na pytanie w ankiecie.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Jędrek81, 22 października 2025, 13:32 0 0
Klienci nie mają kasy i oszczędzajż na wszystkim to co im mam proponować
Odpowiedz