W ciągu ostatniego roku BORG Automotive Reman, poszerzył swoją ofertę części do układów kierowniczych. Uwzględniając nowe referencje ze stycznia 2025 r., do oferty dodano łącznie 101 nowych pozycji. Wśród nich znajduje się 89 przekładni kierowniczych, w tym 40 elektrycznych, które stają się coraz bardziej istotne dla dystrybutorów i warsztatów.
Istniejąca dotychczas oferta części do układów kierowniczych BORG Automotive Reman po rozszerzeniu obejmuje ona ponad 1350 przekładni kierowniczych i ponad 578 pomp wspomagania układu kierowniczego. Przekłada się to na 86 % pokrycie rynku europejskiego w przypadku przekładni kierowniczych i 82 % w przypadku pomp wspomagania układu kierowniczego. Oprócz szerokości asortymentu, imponująca jest również jego różnorodność: Portfolio obejmuje przekładnie kierownicze do rzadkich lub starych pojazdów, takich jak Renault 5, a także szybko rotujące elementy do popularnych modeli, takich jak np. Ford Fiesta MK VII.
Nowe produkty o wysokiej rotacji
Najważniejsze z najnowszych pozycji dodanych do oferty to manualna przekładnia kierownicza do trzech najlepiej sprzedających się pojazdów, tj. Toyota Yaris i Toyota Yaris Hybrid od 2020 roku, a także elektryczna przekładnia kierownicza do różnych modeli BMW produkowanych w latach 2012-2020, w tym BMW 118d i BMW 330d. Łącznie te dwie pozycje obejmują ponad 750 000 pojazdów w Europie. Przekładnie te w formie produktów regenerowanych są obecnie oferowane tylko przez kilka firm na rynku.
Kolejną nowością w ofercie jest hydrauliczna pompa wspomagania układu kierowniczego do 17 pojazdów z grupy BMW. Część znajduje zastosowanie w oferowanych w latach 2004-2013 pojazdach z 3,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym – takich jak BMW 325d, 325d Coupe, 330d i 330d Coupe. Pompa hydrauliczna jest również dostępna tylko u wybranych dostawców.
Elektryczne przekładnie kierownicze
Elektryczne przekładnie kierownicze, stają się kluczowe dla rynku części zamiennych. Jednak tylko nieliczni producenci posiadają know-how niezbędny do ich regeneracji. Przekładnie elektryczne komunikują się ze sterownikiem silnika za pośrednictwem sieci pokładowej, na przykład za pomocą CAN lub FlexRay. Proces regeneracji przekładni elektrycznych jest wieloetapowy i dość złożony a także wymagający odpowiednich kompetencji.
Jakość dorównująca nowym częściom oryginalnym
Podobnie jak w przypadku wszystkich regenerowanych części BORG Automotive Reman, przekładnie kierownicze i pompy wspomagania układu kierowniczego są używanymi oryginalnymi częściami, które zostały przywrócone do stanu identycznego z nowym, w ramach złożonego procesu regeneracji. Regeneracja odbywa się w zakładach produkcyjnych certyfikowanych zgodnie z normą jakości ISO 9001:2015 w Europie. Każda część przechodzi sześcioetapowy proces: Jest demontowana, czyszczona i dokładnie sprawdzana. Następnie wymieniane są drobne i zużywające się części, które pochodzą wyłącznie od renomowanych dostawców. Po ponownym montażu każda przekładnia kierownicza i pompa wspomagania układu kierowniczego przechodzi indywidualny test wydajności zgodnie ze specyfikacją producenta.
Wszystkie nowe pompy wspomagania układu kierowniczego i przekładnie kierownicze można znaleźć w TecDoc i katalogach elektronicznych marek BORG Automotive Reman Elstock, DRI i TMI.
Komentarze