Technologia SX Countertrack® – bezpieczeństwo, komfort i trwałość jak w oryginale!

10 grudnia 2024, 23:59

Szczególnie w przypadku napraw komponentów napędowych – takich jak przeguby i wały – ważne jest stosowanie identycznych technologii, jakie są używane seryjnie w fabryce. Dlatego warto zaufać wyłącznie kompetencjom jednego z wiodących dostawców OE! Tylko GKN Automotive oferuje na niezależnym rynku części zamiennych aktualną technologię Countertrack®, która zapewnia Twoim klientom takie samo bezpieczeństwo, komfort i trwałość jak oryginał.

 

Gwarancja niezmienionych właściwości jezdnych dzięki technologii SX Countertrack® firmy GKN Automotive:

  • kąt zgięcia identyczny jak w oryginalnym przegubie
  • identyczna geometria układu kierowniczego i konstrukcja
  • niezmniejszony maksymalny kąt skrętu
  • przenoszenie tego samego momentu obrotowego przy każdym kącie skrętu
  • optymalne właściwości wibracyjne pod obciążeniem

Technologia SX Countertrack®: maksymalny kąt zgięcia dla maksymalnego bezpieczeństwa!

Na rynku jest wielu dostawców komponentów napędowych. Ale niewykorzystywanie najnowszej technologii przy naprawach może mieć nieprzyjemne konsekwencje zarówno dla warsztatu, jak i dla Twoich klientów – ponieważ w dziedzinie technologii napędowych wiele się zmieniło! Nasze innowacyjne przeguby SX gwarantują, że maksymalny kąt skrętu pozostaje niezmieniony, jak w przypadku oryginalnej części zamontowanej fabrycznie. Produkty konkurencji często tego nie zapewniają! Tylko dzięki temu właściciel pojazdu może nadal jeździć i parkować wygodnie i bezpiecznie, nie ryzykując wypadku przez zmieniony kąt skrętu. Kąty zgięcia przegubów SX odpowiadające oryginalnym częściom gwarantują również, że nie dojdzie do awarii, a nasze przeguby przekonują długą żywotnością!

Zalety przegubu SX firmy GKN Automotive:

Kąty zgięcia są takie jak w oryginalnej części:

  • przegub pozostaje ruchomy i sprawny

Geometria układu kierowniczego identyczna z oryginalną częścią:

  • pełny komfort bez ograniczeń

Niezmieniona wydajność przy takich samych wymiarach przegubu:

  • właściwości NVH (hałas, wibracje i kultura pracy) niezmienione w stosunku do oryginalnej części zamiennej
  • długa żywotność przy niezmienionej sprawności

Wady przegubów konkurencji:

Maksymalny kąt zgięcia nie jest osiągany:

  • zwiększone zużycie aż do całkowitej awarii
  • wał profilowy uderza w zewnętrzną część przegubu i powoduje uszkodzenia

Zmieniona geometria układu kierowniczego:

  • znacznie większa średnica zawracania
  • ekstremalne obciążenia na wałach bocznych
    przy skręcie kierownicy
  • zmniejszony komfort manewrowania

Znacznie wyższy poziom temperatury
przy obciążeniu:

  • spadek smarowności – powoduje
    jeszcze większy wzrost zużycia i temperatury
  • ograniczenie trwałości
  • znacznie zwiększone zużycie paliwa

Artykuł sponsorowany GKN Automotive

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!