Szczególnie w przypadku napraw komponentów napędowych – takich jak przeguby i wały – ważne jest stosowanie identycznych technologii, jakie są używane seryjnie w fabryce. Dlatego warto zaufać wyłącznie kompetencjom jednego z wiodących dostawców OE! Tylko GKN Automotive oferuje na niezależnym rynku części zamiennych aktualną technologię Countertrack®, która zapewnia Twoim klientom takie samo bezpieczeństwo, komfort i trwałość jak oryginał.
Gwarancja niezmienionych właściwości jezdnych dzięki technologii SX Countertrack® firmy GKN Automotive:
- kąt zgięcia identyczny jak w oryginalnym przegubie
- identyczna geometria układu kierowniczego i konstrukcja
- niezmniejszony maksymalny kąt skrętu
- przenoszenie tego samego momentu obrotowego przy każdym kącie skrętu
- optymalne właściwości wibracyjne pod obciążeniem
Technologia SX Countertrack®: maksymalny kąt zgięcia dla maksymalnego bezpieczeństwa!
Na rynku jest wielu dostawców komponentów napędowych. Ale niewykorzystywanie najnowszej technologii przy naprawach może mieć nieprzyjemne konsekwencje zarówno dla warsztatu, jak i dla Twoich klientów – ponieważ w dziedzinie technologii napędowych wiele się zmieniło! Nasze innowacyjne przeguby SX gwarantują, że maksymalny kąt skrętu pozostaje niezmieniony, jak w przypadku oryginalnej części zamontowanej fabrycznie. Produkty konkurencji często tego nie zapewniają! Tylko dzięki temu właściciel pojazdu może nadal jeździć i parkować wygodnie i bezpiecznie, nie ryzykując wypadku przez zmieniony kąt skrętu. Kąty zgięcia przegubów SX odpowiadające oryginalnym częściom gwarantują również, że nie dojdzie do awarii, a nasze przeguby przekonują długą żywotnością!
Zalety przegubu SX firmy GKN Automotive:
Kąty zgięcia są takie jak w oryginalnej części:
- przegub pozostaje ruchomy i sprawny
Geometria układu kierowniczego identyczna z oryginalną częścią:
- pełny komfort bez ograniczeń
Niezmieniona wydajność przy takich samych wymiarach przegubu:
- właściwości NVH (hałas, wibracje i kultura pracy) niezmienione w stosunku do oryginalnej części zamiennej
- długa żywotność przy niezmienionej sprawności
Wady przegubów konkurencji:
Maksymalny kąt zgięcia nie jest osiągany:
- zwiększone zużycie aż do całkowitej awarii
- wał profilowy uderza w zewnętrzną część przegubu i powoduje uszkodzenia
Zmieniona geometria układu kierowniczego:
- znacznie większa średnica zawracania
- ekstremalne obciążenia na wałach bocznych
przy skręcie kierownicy - zmniejszony komfort manewrowania
Znacznie wyższy poziom temperatury
przy obciążeniu:
- spadek smarowności – powoduje
jeszcze większy wzrost zużycia i temperatury - ograniczenie trwałości
- znacznie zwiększone zużycie paliwa
Komentarze