7 pytań do… Bogumiła Papiernioka z firmy Moto-Profil

8 lipca 2014, 14:31

Jaką markę produktów szczególnie będzie wspierać sieć Moto-Profil? W czym dystrybutor upatruje szans na poprawę wyników sprzedaży? Na te i inne pytania, w ramach naszego cyklu, odpowiedział Bogumił Papierniok – Dyrektor Zarządzający Moto-Profil Sp. z o.o.

Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…

Bogumił Papierniok Moto Profildalsza promocja sieci partnerskiej ProfiAuto, umacnianie wizerunku Partnerów w sieci i ich pozycji rynkowej, przez działania marketingowe pod zawsze tym samym hasłem: „Znaleźć klienta dla naszego klienta”.

Produktem (marką/grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest…

marka Bosch. Od początku roku jesteśmy oficjalnym dystrybutorem części i diagnostyki Bosch, chociaż artykułami z tym logo handlujemy już od kilku lat.

Tym, co wyróżnia naszą ofertę na rynku jest…

filozofia działania, szeroki asortyment dostarczony do każdego naszego Partnera w każde miejsce w kraju do poranka kolejnego dnia po zamówieniu. Wszystko po to, by wspierać jego sprzedaż i by mógł natychmiast obsłużyć współpracujących mechaników.

Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…

rozwoju gospodarki. Poprawiające się wskaźniki makroekonomiczne sugerują również większą zdolność i chęć kierowców do inwestowania w swoje pojazdy.

W przypadku produktów z naszej oferty, cena jest… 

istotna, ale nie najbardziej. Towar przede wszystkim musi „być”, czyli musi znaleźć się w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu, a jego cena nie może odbiegać zbytnio od innych ofert.

Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…

Nie widzimy większych zagrożeń, jesteśmy przygotowani na każdy rozwój sytuacji rynkowej.

Polski rynek części zamiennych w najbliższych latach będzie…

Rósł. Wolno, ale na pewno. Dostępność asortymentu części będzie się wyrównywała, tzn. dostawcy będą współpracowali z coraz większą ilością dystrybutorów. Ten sam towar jest dystrybuowany przez każdą liczącą się firmę w kraju, zatem przewagi konkurencyjnej nie da się już budować tylko na zakresie oferty magazynowej, lecz trzeba szukać innych środków przekonania klienta, że "lepiej z nami".

Dowiedz się więcej

7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA
7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA

Tym razem w ogniu pytań postawiliśmy przedstawiciela firmy, zajmującej się dystrybucją części. Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Piotr Janta – Dyrektor Sprzedaży sieci Auto Partner SA. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Dalszy rozwój sieci sprzedaży na terenie całego kraju, jak i za granicą. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji sieci […]

7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco
7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco

Wojciech Głowaty, Country Manager firmy Corteco na rynek polski i słowacki, odpowiedział na kilka pytań w ramach naszego cyklu. Przedstawił nie tylko plany własnej firmy, ale także solidną prognozę na temat rozwoju rynku w najbliższych latach. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… dalsze zwiększanie udziału w rynku w kluczowych produktach, takich jak uszczelnienia […]

7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland
7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland

Texa jest producentem urządzeń do obsługi klimatyzacji, testerów diagnostycznych oraz innego typu wyposażenia warsztatowego. O najważniejszych celach oraz planach firmy opowiedziała nam Barbara Masłowska, Managing Director TEXA Poland Sp. z o. o. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… silne zaakcentowanie oferowanych usług, w szczególności Call Center, podniesienie liczby klientów aktualizujących oprogramowanie w testerach […]

7 pytań do… Marcina Cybulaka z firmy Hipol Sp. z o.o.
7 pytań do… Marcina Cybulaka z firmy Hipol Sp. z o.o.

Firma Hipol w najbliższym czasie skupi się na rozwoju sieci partnerskiej Japan Experts oraz marki własnej Dokuji. Na 7 pytań na temat planów dystrybutora odpowiedział Marcin Cybulak – Dyrektor Zarządzający Hipol Sp. z o.o. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Naszym celem na 2014 jest niezmiennie rozwój własnej marki Premium – Dokuji, poprzez […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 lipca 2014, 21:25 0 0

Taaaaaa a zatrudniają na umowę zlecenie...takie budowanie "potęgi" nie przystoi Szanowny Panie.

Odpowiedz

Anonim, 8 lipca 2014, 23:27 0 0

Trzeba przyznać że dla swoich klientów , starają się przychylić nieba. Nie pamiętam aby jakakolwiek inna hurtownia ( a kupuję od IC, IT, Gordon, AP i inne ) oferowała coś poza kup - zapłać i spier.... widać że postawili na jakość.

Odpowiedz

Anonim, 10 lipca 2014, 20:37 0 0

Jestem na rynku części zamiennych od kilkunastu lat początkowo jako właściciel sklepu, a obecnie jako współwłaściciel regionalnej hurtowni motoryzacyjnej. Współpracuję z Moto-Profilem jako dostawcą od niepamiętnych lat gdyż jako jeden z niewielu był i jest dla mnie partnerem, a nie konkurentem, w dodatku zapewniającym najlepszą z możliwych logistykę i profesjonalizm działania oraz nieprzyzwoicie bogatą ofertę handlową.Obserwując przez te kilkanaście lat współpracy rozwój tej firmy jestem pełen uznania dla właścicieli i pracowników. Tak trzymać. Z takim partnerem można planować rozwój i przyszłość w zakresie dystrybucji części do samochodów.
D.P.

Odpowiedz

Anonim, 12 lipca 2014, 18:21 0 0

I tak to sobie tłumacz......aż zrobią kuku

Odpowiedz

Anonim, 13 lipca 2014, 22:21 0 0

Marzyciel. Jak mogą zrobić to Twoje "ku ku" bez własnych placówek, czy nawet z wynajmu. Choćby w dużych miastach. Zadbaj o organizacje tego. Zainwestuj. Upilnuj ludzi, którzy są 400, 500 km od centrali.
Po co tracić wypracowany, dobrze prosperująca schemat. PKP

Odpowiedz

Anonim, 14 lipca 2014, 15:24 0 0

Jest parę hurtowni w Warszawie które działają już bardzo długo na rynku dużo wcześniej niż inni ,ale tu nie ma sentymentów pomimo podkreślania przez szefostwo że nie konkurujemy naszym partnerom. Nie pierwszy raz było to przerabiane i nie ostatni. Ale większość jest zaślepiona.

Odpowiedz

Anonim, 14 lipca 2014, 22:27 0 0

Dokładnie......teraz nie ma najmniejszego problemu z upilnowaniem nawet na większe odległości..ale niektórzy wolą żyć w XIX wieku :-)

Odpowiedz

Anonim, 15 lipca 2014, 8:10 0 0

Pilnowanie ludzi to nie kwestia czasów. Choć oczywiście są narzędzia, które ułatwiają tę czynność :)
Nie ma jednak idealnych rozwiązań dających swobodę decyzji ludzi a zarazem pełnej kontroli.

Odpowiedz

Anonim, 15 lipca 2014, 8:49 0 0

Wszysko fajnie opisane :) Ja wspomnę nieśmiało pracowników których traktuje się jak ................
np.? wymyślanie idiotycznych bardzo szczegółowych raportów - elaboraty ! - a jak ktoś słusznie napisze coś nie po ich myśli to zostaje wyśmiewany przy wszystkich na tzw. osprawach !
RM dostaje telefon - spotkanie na stacji benzynowej takiej a takiej .
- bez dziendobry : oddaj kluczyki , laptopa i spadaj !!
Poziom Panów "Biznesmenów" do pozazdroszczenia .
Mógłbym tak w nieskończonosc !! Szkoda bo jako firma z zewnątrz wyglada dobrze i ma potencjał !!

Odpowiedz

Anonim, 16 lipca 2014, 23:51 0 0

Firma super ...tylko, że za chwilę będą szukać nowych handlowców. Tak tam dobrze się pracuje, że niebawem w ślad za RM pójdą inni, zostaną tylko "młodzi" , tak więc szukający pracy aplikujcie, czeka was minimum 14godz dzień pracy, 5 dni w tygodniu plus soboty na telefonie. W niedzielę już zaczniecie myśleć o poniedziałku i siedzieć przy komputerze.... Wynagrodzenie MOCNO zmienne. Było fajnie, ale jest coraz gorzej, żeby nie powiedzieć, że sodówa w każdej branży uderza do głowy, nawet tu!

Odpowiedz

Anonim, 17 lipca 2014, 9:59 0 0

To takie buty z tym Profilem, to teraz chyba zacznę współczuć ph jak do mnie przyjedzie.

Odpowiedz

Anonim, 22 lipca 2014, 13:00 0 0

hmm kiedyś znajomy popełnił błąd i wysłał cv do Panów z moto profil - nie uzyskał żadnej odpowiedzi ,nawet odmownej nie wspominając o podziękowaniu za zainteresowanie - ale za to zwolnili go z firmy w której pracował - szefowie się znają wiec sobie donieśli- taka "wspólnota" --- teraz to nikt konkretny do nich nie wyśle cv -- info krąży po rynku już od dłuższego czasu.Firma mooocno nie w porządku. A ludzie to nie idioci i parobki :)

Odpowiedz

Anonim, 27 sierpnia 2014, 17:29 0 0

Panie D.P.
Bzdur które wypisujesz nie da się czytać. Myśle że nie nasz bladego pojęcia o sprawie.
MotoProfil miał całą masę klientów w Warszawie. Jako że konkurencja nie śpi, mieli duży problem z ustawieniem sobie rynku i osiąganiem założonych efektów. Ceny u nich nie są przecież niskie, a towar który mają sprzedają również inne firmy w kraju. Handlowiec z Wawy ledwo dawał rade. Więc otworzyli swój punkt handlowy w którym oferują towar warsztatom i detalowi po cenach jakie płacą odbiorcy hurtowi w innych regionach kraju. Wystarczy zerknąć co wyrabiają np. na allegro!
I jako były pracownik MP serdecznie gratuluje naiwności klientom uważających Profilowców za uczciwego i lojalnego partnera.

Odpowiedz

Anonim, 9 września 2014, 8:20 0 0

Jestem ciekaw czy Panowie z MotoProfila czytają to co piszemy i czy to da Im do myślenia ?
Czy dalej będą żyć w przekonaniu że są boscy i najwspanialsi ? Pozdrawiam W.

Odpowiedz

Anonim, 9 września 2014, 16:00 0 0

Panie Anonimie /wiem, że takim jak Pan anonimowość odpowiada/

Czasem czytamy i nadal uważamy, że jesteśmy boscy i najwspanialsi.

Pozdrawiam
Albert Rączka

Odpowiedz