7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska

23 kwietnia 2014, 11:31

Hella jest działającą globalnie firmą o silnej pozycji na rynku części. Postanowiliśmy poznać najbliższe plany koncernu. W naszym cyklu wzięła udział Monika Maciejewska – Dyrektor Działu Product Management and Marketing w Hella Polska.

Monika Maciejewska Hella PolskaCel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…

Zbudowanie  centralnej struktury organizacyjnej z  rozbudowanymi działami sprzedaży i marketingu  pozwalającej na zarządzanie i rozwój obecnością  marek wchodzących w skład grupy Hella w krajach Europy Wschodniej i Centralnej.

Produktem, który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach…

są produkty z zakresu klimatyzacji, pozwalające na przygotowanie samochodów do sezonu letniego. Ponadto, nowości z oferty oświetlenia dodatkowego i lamp roboczych, czujników ciśnienia i prędkości obrotowej oraz zaworów recyrkulacji spalin. 

Tym, co wyróżnia nasze produkty na rynku jest…

Dla kierowców: przede wszystkim jakość związana z obecnością produktów z grupy Hella na liniach pierwszomontażowych. Idące za tym bezpieczeństwo kierowcy i innych użytkowników dróg w czym pomagają np. adaptacyjne systemy oświetlenia Hella czy elektroniczne systemy wspomagania kierowcy jak asystent pasa ruchu.

Dla warsztatów: szeroka oferta części zamiennych, urządzeń diagnostycznych jak np. mega macs 42 SE czy najnowszych urządzeń do serwisowania klimatyzacji jak Husky 150, a także profesjonalnych narzędzi ułatwiających przeprowadzenie przeglądów i przyspieszających naprawę. Także pełne wsparcie techniczne i informacyjne, dostęp do portalu: HELLA TECH WORLD, stanowiących pomoc przy codziennej pracy warsztatu. Zawierających ponad 1 200 praktycznych wskazówek dotyczących diagnozy i napraw, dedykowanych konkretnym pojazdom,

Dla naszych dystrybutorów: gwarancja jakości i szerokość oferty, wsparcie techniczne i marketingowe, dostęp do narzędzi i wiedzy za pomocą portalu HellaAftermarket Club.

Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…

poprawie wyników gospodarki, rosnącym optymizmie konsumentów i skłonności do inwestowania, rozszerzaniu oferty produktów i pracy nad jej jakością. Także w umacnianiu pozycji marki Hella na rynku części zamiennych oraz w rozwoju sprzedaży na rynkach Europy wschodniej i centralnej.

W przypadku naszych produktów, cena jest…

kwotą, jaką klient marki Hella jest skłonny zapłacić za jakość i gwarancję bezpieczeństwa.

Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…

Plany rozwojowe Hella na najbliższe lata, nacisk na rozwój zarówno terytorialny, organizacyjny jak i produktowy dają ogromną szansę rozwoju. Do tego coraz bardziej świadomi kierowcy, ceniący jakość i wybierający bezpieczne  i sprawdzone rozwiązania, skłaniają nas do bardzo optymistycznego patrzenia w przyszłość rozwoju marki Hella.

Polski rynek części zamiennych w najbliższych latach będzie…

się konsolidował.

Dowiedz się więcej

7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa
7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa

Do udziału w cyklu ,,7 pytań do…” zaprosiliśmy Beatę Broczkowską, Dyrektor Zarządzającą firmy Unior Coframa Sp. z o.o., specjalizującej się w branży wyposażenia warsztatowego. 1. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… rozwój i ugruntowanie pozycji marki Nortec na rynku polskim. 2. Produktem (marką/grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest… marka […]

7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA
7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA

Tym razem w ogniu pytań postawiliśmy przedstawiciela firmy, zajmującej się dystrybucją części. Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Piotr Janta – Dyrektor Sprzedaży sieci Auto Partner SA. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Dalszy rozwój sieci sprzedaży na terenie całego kraju, jak i za granicą. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji sieci […]

7 pytań do… Bartosza Sieradzkiego z Sogefi Group
7 pytań do… Bartosza Sieradzkiego z Sogefi Group

Jaki cel zakłada Sogefi na rok 2014? Jakie jest największe zagrożenie dla pozycji rynkowej Grupy? Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Bartosz Sieradzki, Area Manager Grupy Sogefi na Europę Środkowo-Wschodnią. Grupa Sogefi jest globalnym koncernem, specjalizującym się w branży filtracyjnej. Jej trzy najbardziej rozpoznawalne marki to Purflux, Fram i CoopersFiaam. Niedawno wprowadzona marka SogefiPRO, […]

7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland
7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland

Texa jest producentem urządzeń do obsługi klimatyzacji, testerów diagnostycznych oraz innego typu wyposażenia warsztatowego. O najważniejszych celach oraz planach firmy opowiedziała nam Barbara Masłowska, Managing Director TEXA Poland Sp. z o. o. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… silne zaakcentowanie oferowanych usług, w szczególności Call Center, podniesienie liczby klientów aktualizujących oprogramowanie w testerach […]

7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco
7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco

Wojciech Głowaty, Country Manager firmy Corteco na rynek polski i słowacki, odpowiedział na kilka pytań w ramach naszego cyklu. Przedstawił nie tylko plany własnej firmy, ale także solidną prognozę na temat rozwoju rynku w najbliższych latach. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… dalsze zwiększanie udziału w rynku w kluczowych produktach, takich jak uszczelnienia […]

7 pytań do… Sławomira Welezinskiego z firmy Delphi
7 pytań do… Sławomira Welezinskiego z firmy Delphi

Jaki produkt będzie szczególnie promowany przez Delphi w najbliższym czasie? Czego najbardziej obawiają się przedstawiciele firmy? Na te i inne pytania odpowiedział Sławomir Welezinski, dyrektor krajowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Delphi Product & Service Solutions. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Stawiamy na rozwój konceptu określanego jako „wokół koła”. W ramach tego programu […]

Technologia LED Helli w nowym vanie Mercedesa
Technologia LED Helli w nowym vanie Mercedesa

HELLA wyposażyła najnowszy model Mercedes-Benz klasy V w reflektory i tylne światła w technologii LED. Dodatkowo, również w system oświetlenia wewnętrznego w tej innowacyjnej technologii. Reflektory LED opracowane w kształt skrzydła podkreślają dynamiczny przód nowego modelu Mercedesa-Benz klasy V. Pod górną ich częścią gdzie znajduje się kierunkowskaz, mieszczą się zaokrąglone światła do jazdy dziennej i […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 kwietnia 2014, 9:52 0 0

Nie wiem w jakiej gamie produktów może się szczycić hella jakością, ale na pewno nie w żarówkach samochodowych. Przecież nie mają swojej fabryki, tylko kupują gdzie bądź.

Odpowiedz

Anonim, 25 kwietnia 2014, 10:52 0 0

No mają żarówki Made in India. I to jest jakość,prawie jak Chiny.Oprócz tego połowa asortymentu jest Made in China.

Odpowiedz

Anonim, 25 kwietnia 2014, 11:11 0 0

Taka smutna fotka, czarno, ponuro i bez oznak oddania firmie (np. koszulka z logo). Dziwnie brzmi to, że w Hella szansę na poprawę wyników sprzedaży upatrują w "poprawie wyników gospodarki, rosnącym optymizmie konsumentów i skłonności do inwestowania", Jakoś biernie to wygląda...

Odpowiedz

Anonim, 27 sierpnia 2014, 16:56 0 0

Hella również kupuje w Chinach żarówki i w sumie są przeciętne. Można odszukać na rynku dużo gorsze produkty ale jak na taką markę spodziewałbym się wyższej jakości.

Odpowiedz

Anonim, 2 lipca 2015, 6:19 0 0

żarówki bardzo przeciętne, produkowane na przestarzałej i wyeksploatowanej linii produkcyjnej po Osramie który wymienił linie produkcyjne wiele lat temu. Część żarówek jest produkowana w Indiach lecz większość w Chinach / fabryka się nazywa FSL Lighting (http://www.chinafsl.com/en/).
Podobno Osram jest jej właścicielem ale ile jestem w tym prawdy to ciężko stwierdzić. Generalnie wszystko jest mocno zużyte a Osram ma nową fabrykę która produkuje tylko pod siebie. Na tych liniach można znaleźć pseudo angielskiego "Ringa" którego dystrybucją zajmuje się Parys od chemii samochodowej ATAS.

Odpowiedz