,,Urządzenia Corghi mają pracować bezawaryjnie przez długie lata” – wywiad z Marcinem Cibis z S-A-M

8 kwietnia 2014, 10:32

W wielu polskich warsztatach można spotkać czerwone urządzenia z charakterystycznym żółtym napisem. To produkty włoskiej marki Corghi. Za ich dystrybucję w naszym kraju odpowiedzialna jest firma S-A-M Sp. z o.o. Rozmawialiśmy z Marcinem Cibis, Product Managerem firmy.

Corghi to jedna z pierwszych firm, której produkty znalazły się w portfolio S-A-M Sp. z o.o. Jaki miała wpływ na rozwój hurtowni?

Firma S-A-M Sp. z o.o.  od początku swojej działalności kładzie szczególny nacisk na dobór produktów znajdujących się w swojej ofercie. Dotyczy to w szczególności jakości oraz tradycji i renomy oferowanych marek. Tym założeniom idealnie odpowiadają produkty oferowane przez włoską firmę Corghi, założoną w połowie lat 50. w Correggio we Włoszech. W firmie S-A-M Sp. z o.o. (ówczesne S&W Technik) oferta Corghi pojawiła się już ponad 20 lat temu, dokładnie w 1991 roku i od tego czasu niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, co również ma niemały wpływ na pozycjonowanie naszej firmy na rynku krajowym. Dodatkowo zaznaczyć należy, że pozostałe produkty będące w naszej ofercie handlowej: narzędzia ręczne SATA, narzędzia pneumatyczne MASTER AIR TOOL, systemy pneumatyczne TESEO i wiele innych, muszą swoją jakością dorównać przodującej marce Corghi.

Co jest najmocniejszym punktem urządzeń Corghi?

Urządzenia Corghi zaprojektowane zostały tak, aby pracować długotrwale i bezawaryjnie przez długie lata w ciężkich warunkach warsztatowych. Ich niska awaryjność oraz cechy takie jak jakość wykonania każdego elementu i dobór materiałów o najwyższych parametrach zbudowały na przestrzeni lat potęgę tej marki. Ponadto staramy się, aby barierą w posiadaniu maszyn i urządzeń Corghi nie była cena, która jest doskonale wyważona i dopasowana do polskich warunków.

Na czym polega idea Klubu Corghi i jak można do niego dołączyć?

Klub Corghi powstał w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów oraz ze względu na specyfikę nowoczesnego i dynamicznego rynku. Jest to rozbudowany Program Lojalnościowy zrzeszający klientów pracujących w swoich warsztatach na urządzeniach Corghi. Dołączenie do Klubu jest wynikiem spełnienia szeregu warunków głównie opierających się na wieloletniej współpracy naszych klientów z marką. Członkom Klubu Corghi oferujemy dodatkowe rabaty na zakupy produktów w naszej firmie, możliwość przedłużenia gwarancji na zakupione maszyny, ekspresowe usługi serwisowe, pakiet powitalny. Ważnym elementem jest również promowanie przez S-A-M  Sp. z o.o. firm uczestniczących w naszym Programie Lojalnościowym poprzez bezpłatne zamieszczenie wizytówki oraz zdjęć warsztatu Członka Klubu na stronie www.corghi.pl. Oferujemy również okazjonalne uczestnictwo w reklamach czasopism branżowych. Korzyści są więc liczne i wielowymiarowe.

Wyposażacie w swoje urządzenia zarówno serwisy autoryzowane jak i warsztaty niezależne. Którą realizację z ostatnich lat uznajecie za szczególnie interesującą?

Ostatnie lata obfitują w wiele licznych i ciekawych realizacji na najwyższym światowym poziomie. Jeżeli wybrać mam jedną, to wskażę nowopowstały warsztat „Monster Garage” przy salonie motocyklowym Harley Davidson w Katowicach, który wyposażony został w najnowocześniejsze maszyny Corghi. Są to: montażownica Master Code w pełni zautomatyzowana z systemem bezłyżkowym oraz wyważarka Eye-Light z testem drogowym i analizą koła 3D. Jest to pierwszy warsztat w Polsce pracujących na tych maszynach, jego usługi skierowane są do klientów Premium. Ta realizacja świadczy o tym, że najlepsze marki świata motoryzacji chcą być obsługiwane przez równych sobie. 

Firma nie była obecna na targach TTM w Poznaniu, za to wprowadziła w tym czasie promocję na swoje urządzenia. Co było powodem takiej decyzji?

Firma S-A-M była obecna na targach TTM 2014 w Poznaniu, natomiast forma uczestnictwa była nowatorska. Zdecydowaliśmy się nie wystawiać tradycyjnego stoiska ekspozycyjnego, natomiast uczestniczyliśmy w targach dystrybuując foldery informacyjne na temat oferty Corghi jak i całej firmy S-A-M oraz prowadziliśmy liczne rozmowy handlowe. Dzięki temu zabiegowi mogliśmy na czas trwania targów TTM 2014 oraz do 6 kwietnia 2014 r. oferować klientom bardzo wysokie rabaty na maszyny i urządzenia Corghi. Po zakończeniu TTM możemy stwierdzić, że nasze uczestnictwo w tegorocznych targach było strzałem w dziesiątkę.

Corghi wspiera cykl rajdów przeprawowych Polish ATV Challenge. Dlaczego padło akurat na tego typu imprezę?

Maszyny Corghi są obecne na największych imprezach motoryzacyjnych na całym świecie np. F1, WRC. W Polsce wspieraliśmy takie imprezy jak ATV Polish Challenge, Poland Trophy oraz od 2014 roku będziemy zapleczem technicznym dla imprezy Gran Turismo w Poznaniu, gdzie obsługiwać będziemy 150 ekskluzywnych samochodów sportowych o niskoprofilowych oponach. Wybór imprez, które wspieramy nie jest przypadkowy, poszukujemy wyzwań takich jak praca na wymagających terenowych i offroadowych kołach. Pracujemy w ciężkich warunkach często kilka dni bez przerwy, czego efektem jest zadowolenie uczestników rajdów, którzy zawsze zostają doskonale obsłużeni i mogą kontynuować rajd. Chciałbym zwrócić uwagę, że maszyny i urządzenia pracujące na imprezach zawsze obsługiwane są przez techników, którzy są pracownikami firmy S-A-M Sp. z o.o. i na co dzień zajmują się ich serwisowaniem.

Dowiedz się więcej

,,Naprawy używanego tłumika mijają się z celem” – wywiad z Januszem Ossowskim z firmy ASMET
,,Naprawy używanego tłumika mijają się z celem” – wywiad z Januszem Ossowskim z firmy ASMET

ASMET jest polskim producentem układów wydechowych. Firma daje przykład innym rodzimym przedsiębiorstwom, rozwijając się i wciąż usprawniając technologię produkcji. O Asmecie i jego produktach porozmawialiśmy z Januszem Ossowskim, pełnomocnikiem do spraw zarządzania jakością w firmie. W powszechnej opinii, tłumiki są częściami, które w przypadku niemal każdego uszkodzenia można łatwo załatać i nadal eksploatować. Czy tak […]

,,Mamy co najmniej 50% udziału w polskim rynku” – wywiad z właścicielem firmy Caffaro
,,Mamy co najmniej 50% udziału w polskim rynku” – wywiad z właścicielem firmy Caffaro

Caffaro jest producentem rolek i napinaczy, który w swoim segmencie polskiego rynku ma niezwykle silną pozycję. W jaki sposób polskiej firmie udało się przekonać do siebie klientów? Na to i inne pytania odpowiedział właściciel firmy – Leszek Szafarski. Jakim udziałem w polskim rynku może obecnie pochwalić się Caffaro? Jak jest z ekspansją zagraniczną? Mamy co […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!