Złoty Medal MTP dla próbnika wtryskiwaczy Bosch

31 marca 2016, 13:41

Próbnik wtryskiwaczy Bosch EPS 118 został nagrodzony Złotym Medalem MTP 2016. Urządzenie umożliwia sprawdzanie nie tylko wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Boscha, ale również, po uzupełnieniu wyposażenia, wtryskiwaczy innych producentów.

Przewiduje się, że 2019 roku na całym świecie zostanie zamontowanych w pojazdach 800 milinów wtryskiwaczy Common Rail. Dla warsztatów, szczególnie tych prowadzących naprawy mechaniczne, oznacza to konieczność przygotowania się do obsługi tych systemów.

Nowy EPS 118 umożliwia każdemu warsztatowi przeprowadzenie testów weryfikujących wtryskiwacze Common Rail w sposób całkowicie automatyczny, prosty i szybki. Wykonując test nie trzeba dysponować specjalistyczną wiedzą z zakresu naprawy i badania osprzętu wtryskowego silników diesla. Wystarczy mieć podstawową wiedzą w zakresie ich diagnostyki.

EPS 118 obsługuje się w sposób intuicyjny za pomocą dodatkowego ekranu. Urządzenie należy podłączyć do sieci elektrycznej 240 V oraz instalacji pneumatycznej o ciśnieniu 7-8 barów i wydajności minimum 320 l/min. Wtryskiwacz należy zamontować w uchwycie urządzenia, umieszczając końcówkę wtrysku w przezroczystej komorze wtryskowej, podłączyć przewody paliwowe i wysterowanie elektryczne. Po uruchomieniu programu trzeba wpisać numer badanego wtryskiwacza do czego wystarczy wprowadzenie ostatnich 3 cyfr numeru wtryskiwacza i wywołać właściwe dane testowe.

Dowiedz się więcej

Ten próbnik wtryskiwaczy Bosch EPS 118 został nagrodzony Złotym Medalem MTP 2016
Ten próbnik wtryskiwaczy Bosch EPS 118 został nagrodzony Złotym Medalem MTP 2016

Urządzenie umożliwia sprawdzanie nie tylko wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych Boscha, ale również, po uzupełnieniu wyposażenia, wtryskiwaczy innych producentów. Udział układów Common Rail w  pojazdach stale rośnie. Przewiduje się, że 2019 roku na całym świecie zostanie zamontowanych w pojazdach 800 milinów wtryskiwaczy CR. Dla warsztatów, szczególnie tych prowadzących naprawy mechaniczne, oznacza to konieczność przygotowania się do obsługi tych systemów. Nowy […]

Irydowe świece Bosch dopasowane do LPG
Irydowe świece Bosch dopasowane do LPG

Przy zasilaniu LPG powstaje wyższa temperatura w komorze spalania, a opór elektryczny mieszanki LPG jest większy. Stąd świeca zapłonowa musi odprowadzać więcej ciepła, a elektrody powinny być bliżej siebie. Dlatego Bosch do samochodów zasilanych LPG dedykuje w katalogu świece z dopasowaną wartością cieplną i pomniejszonym odstępem elektrod. Dla oczekujących dużej żywotności dostępne są irydowe świece […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!