Przydatne wskazówki i porady warsztatowe - strona 4

Wymiana opon? Przypomnij o kontroli zawieszenia.
Wymiana opon? Przypomnij o kontroli zawieszenia.
21 Marca 2014
Eksperci ZF Services zachęcają pracowników warsztatów do informowania klientów oraz przeprowadzania pozimowej kontroli zawieszenia przy okazji zmiany ogumienia. Eksperci ZF Services zachęcają pracowników warsztatów do informowania klientów oraz przeprowadzania pozimowej…
Szczegółowa instrukcja wymiany paska rozrządu na przykładzie Mitsubishi Galant 2.4 GDI (1997-2005), kod silnika 4G64
Szczegółowa instrukcja wymiany paska rozrządu na przykładzie Mitsubishi Galant 2.4 GDI (1997-2005), kod silnika 4G64
20 Marca 2014
Silnik 2.4 GDI był montowany w samochodach grupy Mitsubishi, m.in. Galant, Space Runner/Gear i Space Wagon. Niestety podczas wymiany paska rozrządu mechanicy popełniali niekiedy poważne błędy. Aby mieli Państwo pewność, że pasek rozrządu oraz paski napędów pomocniczych zostaną wymienione bezproblemowo, ContiTech Power Transmission Group przedstawia szczegółowe wskazówki dotyczące montażu. W niniejszym artykule ekspert ContiTech przedstawia krok po kroku właściwą procedurę wymiany pasów. Silnik 2.4 GDI był montowany w samochodach grupy Mitsubishi, m.in. Galant, Space…
O czym pamiętać montując ksenony - porady
O czym pamiętać montując ksenony - porady
19 Marca 2014
Lampy ksenonowe mają wiele zalet. Mogą jednak także zaszkodzić, zwłaszcza te nieposiadające homologacji lub instalowane w nieprzystosowanych do tego autach lub, mogą stanowić zagrożenie. Lampy ksenonowe mają wiele zalet. Mogą jednak także zaszkodzić, zwłaszcza te nieposiadające…
Technologie produkcji felg
Technologie produkcji felg
13 Marca 2014
Jaką drogę potrafi przejść felga, nim trafi na piastę? Producenci felg proponują klientom produkty wykonane przy użyciu technologii kucia oraz rolowania. Te metody produkcji sprawiają, że zmniejsza się masa pojazdu, co wpływa na osiągi, dynamikę samochodu oraz spalanie. Jaką drogę potrafi przejść felga, nim trafi na piastę? Producenci felg proponują…
Naprawa ogumienia - jakich opon nie wolno naprawiać?
Naprawa ogumienia - jakich opon nie wolno naprawiać?
04 Marca 2014
Bez względu na markę, jakość, czy też rodzaj opon, należy liczyć się z możliwością ich uszkodzenia. Pomimo coraz lepszych dróg, ilość opon wymagających naprawy jest ogromna. Mowa tutaj o oponach nowych, ale należy mieć na uwadze również tysiące opon używanych, których napływ do naszego kraju jest nadal dość znaczny. Bez względu na markę, jakość, czy też rodzaj opon, należy liczyć się…
Luz stykowy pierścieni tłokowych a zużycie oleju
Luz stykowy pierścieni tłokowych a zużycie oleju
26 Lutego 2014
W przypadku niektórych pierścieni uszczelniających, przyczyną reklamacji jest luz stykowy nowego pierścienia tłokowego. Typowe luzy stykowe pierścieni tłokowych wynoszą około 0,3 do 0,6 mm. W niektórych przypadkach, luzy wynosić mogą nawet 1 do 2 mm i są często uznawane za zbyt duże. W przypadku niektórych pierścieni uszczelniających, przyczyną reklamacji jest luz stykowy nowego pierścienia…
Płyn do spryskiwaczy po noworocznych zmianach
Płyn do spryskiwaczy po noworocznych zmianach
18 Lutego 2014
Zgodnie z obowiązującymi od niedawna przepisami sprzedaż płynów zawierających metanol jest w Polsce zakazana. Ten alkohol i jego opary są szkodliwe dla człowieka. Oparty na nim płyn do spryskiwaczy również uznano za szkodliwy. Parując, jest on zasysany do układu wentylacji auta i kumulowany w przestrzeni pasażerskiej, co może mieć negatywny wpływ na zdrowie. Zgodnie z obowiązującymi od niedawna przepisami sprzedaż płynów zawierających metanol jest w…
Zestaw paska rozrządu do samochodów Ford/Volvo 2.5 l - różne modele po 2004 r.
Zestaw paska rozrządu do samochodów Ford/Volvo 2.5 l - różne modele po 2004 r.
14 Lutego 2014
Dołączana obecnie do zestawu paska rozrządu CT 979K3, rolka napinająca posiada inne wykonanie niż rolki montowane w samochodach wcześniej. Dołączana obecnie do zestawu paska rozrządu CT 979K3, rolka napinająca posiada inne…
Płyn w układzie chłodzenia: więcej niż ochrona przed zamarzaniem
Płyn w układzie chłodzenia: więcej niż ochrona przed zamarzaniem
05 Lutego 2014
Oczekiwania większości właścicieli samochodów wobec płynu w układzie chłodzenia są dość niewielkie. W okresie zimowym płyn do chłodnic nie powinien zamarznąć, za to w okresie letnim nie powinien doprowadzić do przegrzania układu. I to wszystko. Jednak w rzeczywistości wymagania stawiane płynom chłodzącym do nowoczesnych silników są bardzo wysokie. A to nie wszystko, ponieważ nawet seryjnie produkowane silniki są coraz lżejsze, bardziej zwarte i mocniejsze, co z kolei prowadzi do silniejszego rozgrzewania się poszczególnych elementów. Ponadto, coraz powszechniej stosuje się takie materiały jak aluminium, magnez czy tworzywa sztuczne, co wymaga lepszej ochrony przed zużyciem. Ciepło powstające w trakcie jazdy pojazdu musi być skutecznie odprowadzane i jest to jedno z najważniejszych, ale jednocześnie nie jedynych zadań płynu chłodzącego. Oczekiwania większości właścicieli samochodów wobec płynu w układzie chłodzenia są dość niewielkie.…

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1038 39 następna »

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.