Montaż zaworu EGR w BMW

22 marca 2016, 12:35

Elektromotoryczny zawór EGR (7.04493.17.0) może być montowany tylko pod napięciem, w przeciwnym razie podczas montażu może dojść do jego uszkodzenia.

  • Przed montażem należy połączyć wtyk elektrycznego złącza wtykowego z wtyczką obudowy (1) zaworu EGR.
  • Podłączyć do pojazdu odpowiedni tester silnika.
  • Wybrać funkcję serwisową „Wymiana zaworu EGR“. Zawór EGR jest zasilany napięciem. Można to poznać po tym, że talerz zaworu (3) zostaje lekko wciągnięty w obudowę zaworu (2).
  • Dopiero teraz można wmontować zawór EGR do modułu chłodzącego EGR.

 

Gdy zawór EGR nie znajduje się pod napięciem, jego przekładnia znajduje się w swojej pozycji końcowej. Siła działająca podczas montażu przez talerz zaworu (3) może uszkodzić przekładnię.

Na podstawie materiałów MS MotorService

Dowiedz się więcej

Nowości Pierburg i Kolbenschmidt
Nowości Pierburg i Kolbenschmidt

Pojawiły się pierwsze w tym roku biuletyny produktowe, zawierające spis części włączonych do oferty marek Pierburg i Kolbenschmidt. Publikacje zawierają listę nowości produktowych do samochodów osobowych oraz użytkowych. Więcej informacji można znaleźć w załączonych plikach PDF: Nowości Kolbenschmidt, wydanie 1/2016, Nowości Pierburg, wydanie 1/2016.   Nowości Kolbenschmidt to m.in. cylindry, pierścienie i filtry. Wśród nowych […]

Uszkodzenia zaworu motylkowego
Uszkodzenia zaworu motylkowego

W samochodach dostawczych Peugeot Boxer, Iveco Daily, Fiat Ducato i Citroen Jumper może dochodzić do uszkodzenia zaworu motylkowego, spowodowanego korozją. Jak postąpić w przypadku zdiagnozowania takiej awarii? Możliwe reklamacje wskazywane przez klientów warsztatu to: tryb awaryjny pracy silnika, nie działający zawór motylkowy. Kod błędu P0638 „Zawór sterujący przepustnicy – przerwany obwód". W wymienionych wyżej pojazdach […]

Nieprawidłowe wskazanie poziomu paliwa – naprawa
Nieprawidłowe wskazanie poziomu paliwa – naprawa

Przyczyną nieprawidłowego wskazania zawartości paliwa w baku może być zerwanie kabla wskutek defektu układu odpowietrzania zbiornika paliwa. Prezentujemy instrukcję diagnozy i naprawy na przykładzie pojazdów marki Volvo. Objawami usterki, wskazywanymi przez klienta warsztatu mogą być: nieprawidłowe wskazanie zawartości zbiornika paliwa i głośne syczenie przy otwieraniu wlewu paliwa. Wskazuje to na zerwany kabel modułu doprowadzania paliwa. […]

Zawór EGR – fakty i mity
Zawór EGR – fakty i mity

Zawór EGR to część, która często jest powodem dużych problemów z użytkowaniem pojazdu.  Z tego powodu, na rynku pojawiło się wiele opinii dotyczących prawidłowego postępowania z tym urządzeniem. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich są prawdą, a które mitem. 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 marca 2016, 22:35 0 0

brakuje jeszcze święconej wody.

Odpowiedz

flustracja, 24 marca 2016, 12:35 0 0

Kuźwa,ja zamykam ten burdel. Nie zwrócisz uwagi i już jesteś w plecy tydzień roboty.

Odpowiedz