Łożyska SKF dla samochodów marki BMW

25 czerwca 2015, 15:03

Łożysko SKF do samochodów BMW, znajdujące się w zestawie VKBA 3667 nie posiada zewnętrznego uszczelniacza od strony koła. Nie jest on konieczny.

Opisywany zestaw jest przeznaczony do pojazdów BMW (E36, E46) serii 3 Coupe/Touring, Z3/Coupe, Z4. Łożysko BMW nr OE: 31 22 6 757 024. Zestaw zawiera elementy montażowe do obowiązkowej wymiany.

Łożysko SKF znajdujące  się  w  zestawie VKBA  3667 nie  posiada  zewnętrznego uszczelniacza od  strony  koła  jak  to  zostało  pokazane na  poniższym  zdjęciu  po prawej stronie. Zewnętrzny uszczelniacz nie jest konieczny, jako że znajdujący się w  zestawie dekielek  zabezpieczający  spełnia  także  funkcję  uszczelniającą  po zamontowaniu łożyska w samochodzie. Łożysko SKF jest wstępnie nasmarowane na cały okres użytkowania i zgodne z jakością produktów OE.

Łożysko SKF od strony wewnętrznej ma uszczelniacz metalowy, który gwarantuje perfekcyjną jakość uszczelnienia wymaganą na wyposażeniu OE.

Uwaga: Tak jak w przypadku wszystkich elementów montażowych zawartych w zestawach  SKF, dekielek zabezpieczający jak i nakrętka powinny być wymienione w tym samym czasie dla pełnej i profesjonalnej naprawy.

Dowiedz się więcej

Wymiana zestawu rozrządu SKF wraz z pompą wody
Wymiana zestawu rozrządu SKF wraz z pompą wody

Truizmem byłoby stwierdzenie, że: “mechanik jest tak dobry jak narzędzia, których używa”. W dzisiejszych silnikach do napraw związanych z układem rozrządu niezbędne są specjalistyczne narzędzia, aby po naprawie zapewnić właściwą moc silnika, zużycie paliwa, a przede wszystkim odpowiednią żywotność wszystkich elementów. Przedstawiamy instrukcję wymiany rozrządu, opublikowaną w poradniku firmy SKF – “Pole Position”. Zawarte informacje […]

Wymiana paska wielorowkowego w Volkswagenach – instrukcje SKF
Wymiana paska wielorowkowego w Volkswagenach – instrukcje SKF

Przedwczesne uszkodzenia paska wielorowkowego to niestety częsta przypadłość wielu pojazdów. Na szczęście, wymiana nie jest bardzo skomplikowana. Firma SKF przekazała swoje instrukcje na przykładzie popularnego silnika Volkswagena – 1.9 TDI. Problemy nie omijają także sprzęgła koła pasowego alternatora (FAP), którego zły stan jest jedną z głównych przyczyn uszkodzenia napinacza paska multi-V. W celu zminimalizowania niebezpieczeństwa […]

Montaż pompy wody w Toyotach Carina i Corolla
Montaż pompy wody w Toyotach Carina i Corolla

Toyota na etapie produkcji samochodów zastosowała trzy różne modele pomp wody. Podczas wymiany należy bezwzględnie zwrócić uwagę na to, czy produkt aftermarketowy pasuje do danego pojazdu. Różnice pomiędzy modelami pomp pokazane są na zdjęciach poniżej. Uwaga! Opis wymiany z pomocą pompy wody SKF VKPC 91416 dotyczy jedynie silników pierwotnie wyposażonych w pompę Aisin i z […]

Piasta HBU 2.1 – właściwy montaż to brak usterek
Piasta HBU 2.1 – właściwy montaż to brak usterek

Zintegrowana piasta kół HBU 2.1, opracowana i produkowana przez SKF, to popularne rozwiązanie – w Europie jeździ 20 mln samochodów wyposażonych w piasty HBU 2.1. Zobacz jak prawidłowo zdemontować ten element i zamontować nowy. HBU 2.1 jest zintegrowanym łożyskiem z ustalonym wewnętrznym luzem i wyprowadzoną piastą w formie bieżni zewnętrznej z otworami na śruby mocujące […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!