Nowy zestaw rolki napinającej z uchwytem – diesel 1.7

29 sierpnia 2013, 12:24

Wymieniając rolkę napinającą w silniku 1.7 konstrukcji Isuzu, należy pamiętać, że producenci pojazdów – Opel i Chevrolet przewidzieli zmianę wyrobu. Dotychczasowa rolka napinająca o numerze katalogowym 55316 zostanie zastąpiona przez rolkę o numerze katalogowym 55383.

Sytuacja dotyczy silnika wysokoprężnego 1.7 o oznaczeniach DTi, CDTi lub DI, montowanego w pojazdach marek Opel/Vauxhall/Chevrolet:

  • Astra,
  • Meriva,
  • Corsa,
  • Combo

 

Ruville oferuje więc do zmiany wyposażenia zarówno zestaw rolki napinającej 5538370, jak i zestaw rolki napinającej 5538350. Do obu wyrobów dołączony jest nowy uchwyt do silnika. Począwszy od numeru silnika 328705 uchwyt (nr OE 684051) jest już zamontowany. Do tych pojazdów oferuje się zestaw rolki napinającej 5538371 oraz zestaw rolki napinającej 5538351 bez uchwytu do silnika.

Do zmiany rolki w modelu o numerach silnika do 328704 konieczny jest montaż nowego uchwytu do silnika (patrz rys. 2)

Ważna wskazówka:

Sprawdzić wszystkie komponenty napędu dodatkowego i ew. również je wymienić. Szczegółowe i aktualne informacje dotyczące pojazdu można znaleźć w naszych katalogach.
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu.

Nr Ruville: zestaw 5538370, zestaw 5538350.

Legenda do rysunku 2:
*) Niedostępne osobno.
(1) Rolka napinająca 55383
(2) Rolka odwracająca 55368
(3) Pasek zębaty 555314*
(4) Śruba M10x45 mm*
(5) Śruba M12x45 mm*
(6) Sworzeń M8x33 mm*
(7) Śruba M6x16 mm*
(8) Uchwyt do silnika

Artykuł przygotowany na bazie materiałów Ruville

Dowiedz się więcej

Sprzęgło jednokierunkowe alternatora dla silnika 1.9 TDI Volkswagena
Sprzęgło jednokierunkowe alternatora dla silnika 1.9 TDI Volkswagena

W silniku 1.9 TDI w wyniku silnych dynamicznych ruchów paska wieloklinowego może w niekorzystnym przypadku dojść do powstawania hałasu, a nawet do uszkodzenia jednostki napinającej pasek wieloklinowy. Skutkiem może być unieruchomienie calego napędu urządzeń pomocniczych, co prowadzi do unieruchomienia pojazdu. Sprzęgło jednokierunkowe alternatora Na awarię narażone są silniki 19 TDI bez jednokierunkowego sprzęgła alternatora, a […]

Rolkowe dźwigienki zaworowe do samochodów Mercedes-Benz
Rolkowe dźwigienki zaworowe do samochodów Mercedes-Benz

Dwa typy silników Mercedes-Benz M112 (V6) oraz M113 (V8) mają po dwa zawory ssące i jeden zawór wydechowy na cylinder. Zaworami sterują rolkowe dźwigienki zaworowe wykonane z metali lekkich, z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego. Rolkowe dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego Informacja dotyczy silników M112 2,4-5,0 litrów i M113 4,3 – 5,4 litra. Są […]

Zestaw do naprawy czopu osi dla pojazdów grupy PSA
Zestaw do naprawy czopu osi dla pojazdów grupy PSA

W prawie 14,5 mil. pojazdów zarejestrowanych w Europie marki Citröen i Peugeot francuskiego koncernu PSA czop tylnej osi po pewnym okresie eksploatacji ulega bardzo dużemu zużyciu. Skutkiem takiej sytuacji jest pojawienie się nieprzyjemnych szumów i ukośnego ustawienia kół tylnej osi. Problem z tylną osią Nowością firmy Ruville, prezentowaną na targach we Frankfurcie jest zestaw do […]

Sprzęgło jednokierunkowe prądnicy do Hyundaia, Kii oraz Toyoty
Sprzęgło jednokierunkowe prądnicy do Hyundaia, Kii oraz Toyoty

W niektórych modelach pojazdów koncernów Hyundai/Kia oraz Toyota mogą być montowane różne wersje sprzęgła jednokierunkowego prądnicy. Można zamienić je na jeden produkt uniwersalny. Na rys. 1 przedstawiono oba montowane dotąd przez danego producenta pojazdów sprzęgła jednokierunkowe prądnicy. Ruville oferuje obecnie jedno sprzęgło jednokierunkowe prądnicy (rys. 2), zastępujące wymienione poniżej modele wszystkich trzech producentów: Kia Magentis, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!